Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Heb zoekfunctie gebruikt maar kon geen topic hierover vinden.

Ik heb een oude scythe infinity (=mugen1) waar een klein beetje "soort van lichte oxidatiewaas+vuiligheid" op de lamellen zit. Hoe maakt ik dat het beste schoon? misschien wd40, alcohol of wasbenzine met wattips of een mascaraborstel voor tussen de lamellen? Of gooien jullie hem in een bad met een wasmachinetablet en fohnen hem naderhand droog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:38

The Executer

Lekker belangrijk!

Schilderskwast en wat alcohol / isopropyl. Denk dat je hiermee een eind moet komen. Kun je ook gelijk de heatsink schoonmaken en nieuwe pasta aanbrengen.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dit soortig feestjes gooi ik het spul in de ultrasoon reiniger, moet je maar net hebben.
Dat dan weer wel.
Wat mogelijk ook zou kunnen helpen is multi ontvetter van de coop, heb géén aandelen of wat dan ook bij deze toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
Bedankt voor de suggesties. Het houdt in ieder geval in dat ik niet veel fout kan doen door wat "spul" op de lamellen te wrijven en daarna af te spoelen en droog te fohnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Een emmer met wat vaatwas spul gaat prima denk ik. Daarna mooi afdrogen met een gele keukendoek en hij is weer mooi schoon.
Het hoeft echt niet zo speciaal, het is uiteindelijk maar een stuk metaal net als een gewone pan.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
Thx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• govie
Ik heb twee vaatwastabletjes inclusief 4 liter kokend water in een emmer gegooid en de koeler even laten weken, BRANDSCHOON! Ik doe dit normaliter ook bij de koffiekan voor de koffieaanslag. Ik kan het kleine beetje haar dat mij dier is er nog in kammen ondanks de opbouw van 9 jaar nicotine+oxidatie achtig iets en vuil. :+ Dadelijk nog even droog fohnen en klaar is klara!

Bedankt allemaal.

[ Voor 17% gewijzigd door govie op 04-03-2016 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Nicotine aanslag... De goede oude tijd toen iedereen in huis nog rookte en jij een beetje pc's zat schoon te maken bij de pc boer.
Wat een ruk werk :p

Mooi dat het is opgelost :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1