Momenteel woon ik in een studentenkamer waar ik gewoon internet met een kabel heb. Binnenkort ga ik verhuizen, en moet ik in elk geval tijdelijk de mogelijkheid hebben om wifi te ontvangen, dus zonder kabel. Mijn huidige systeem heeft daarvoor geen ondersteuning. Ik kom er niet uit welke component ik aan moet schaffen om gemakkelijk en stabiel wifi te kunnen ontvangen. Een Best Buy Guide kan ik hiervoor helaas niet vinden, en zelfs basistopics over de opties ontbreken op Tweakers. (Of ik heb er overheen gekeken
)
Ik zoek een?
Netwerkkaart of USB-dongel voor het ontvangen van Wifi
Wat is je budget?
Ik heb geen vast budget, maar ik zoek iets in de lagere prijsklassen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een pricewatch: ASRock FM2A88M Extreme4+ moederbord, zonder blue-tooth en zonder wifi ontvanger ingebouwd. Ik wil graag wifi kunnen ontvangen binnenshuis, hooguit één verdieping hoger dan de waar de router staat. De computer is twee jaar oud, en is gewoon huis, tuin en keukengebruik.
Een los ding met antennes eraan lijkt me onhandig en lelijk. Liever bouw ik iets in, tenzij de ontvangst daarvan slechter is.
Ik zoek een?
Netwerkkaart of USB-dongel voor het ontvangen van Wifi
Wat is je budget?
Ik heb geen vast budget, maar ik zoek iets in de lagere prijsklassen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een pricewatch: ASRock FM2A88M Extreme4+ moederbord, zonder blue-tooth en zonder wifi ontvanger ingebouwd. Ik wil graag wifi kunnen ontvangen binnenshuis, hooguit één verdieping hoger dan de waar de router staat. De computer is twee jaar oud, en is gewoon huis, tuin en keukengebruik.
Een los ding met antennes eraan lijkt me onhandig en lelijk. Liever bouw ik iets in, tenzij de ontvangst daarvan slechter is.