Muis opladen via USB in slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-07 22:17
Mijn vraag
Op dit moment heb ik een steelseries sensei wireless, deze werkt prima, maar ik kan deze niet opladen terwijl mijn computer op slaapstand staat. Dit zou wel moeten kunnen (lijkt me). Hoe kan ik dit aanzetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb steelseries engine 3 geinstalleerd.

PC:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nunfs/b039f289b7.png
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nungl/16dc663629.png

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ook al in de BIOS rond gekeken, maar kon daar geen goede feature vinden die hierbij past.

Het is wel frusterend om altijd bij het niet gebruiken de muis op de oplader te moeten leggen, omdat hij 's nachts niet kan opladen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
brammetje1994 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:15:
Mijn vraag
Op dit moment heb ik een steelseries sensei wireless, deze werkt prima, maar ik kan deze niet opladen terwijl mijn computer op slaapstand staat. Dit zou wel moeten kunnen (lijkt me). Hoe kan ik dit aanzetten?
Heb je je computer op slaapstand of sluimerstand staan? In welke poort heb je de USB gestopt? In de voor of achterkant?

Ik neem overigens aan dat de USB kabel ook gebruikt wordt om het signaal te verzenden naar je muis?

[ Voor 68% gewijzigd door rens-br op 04-03-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:18:
[...]

Heb je je computer op slaapstand of sluimerstand staan? In welke poort heb je de USB gestopt? In de voor of achterkant?
Slaapstand. Ik heb geen sluimerstand voor zo ver ik kan vinden, zal ik vast wel ergens aan kunnen zetten.

De docking is in de USBpoort aan de achterkant in een USB 3.0. Ik heb er al meerdere geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
brammetje1994 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:20:
[...]

Slaapstand. Ik heb geen sluimerstand voor zo ver ik kan vinden, zal ik vast wel ergens aan kunnen zetten.

De docking is in de USBpoort aan de achterkant in een USB 3.0. Ik heb er al meerdere geprobeerd.
Heb je dit al geprobeerd?
In device manager find USB hub your mouse is using, go to properties and power management, then disable option that allow system to cut off power to this device. It should work during sleep, not sure about shutdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:21:
[...]

Heb je dit al geprobeerd?

[...]
Ja. Vergeten te melden. Alle "allow the pc to turn off this usb to save power" staan uit.