waar ken je het van en wat staat er nog meer bij, wat weet je er nog meer van... zo kan je er denk ik weinig over vertellen
suc6
suc6
http://www.aci-computers.nl/
hiervan..... het is een a-merk, maar ik kan er helemaal niks van vinden ?????, snap er geen zak van, dan kan het toch nooit een a-meerk zijn ??/??
hiervan..... het is een a-merk, maar ik kan er helemaal niks van vinden ?????, snap er geen zak van, dan kan het toch nooit een a-meerk zijn ??/??
De Nanja die ik ken heeft volgens mij helemaal geen geheugen
Sorry....flauwe bui. ik hou al op
Sorry....flauwe bui. ik hou al op
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Hmm, weten zo weinig mensen er iets over ? , het moet een a-merk zijn, ik kan er ook nergens wat vinden, is het een a-merk in Japan only ofzo
?
Ik wil weten hoeveel NS deze is, en hoeveel mhz bus er doos mensen gehaald is,
Ik wil weten hoeveel NS deze is, en hoeveel mhz bus er doos mensen gehaald is,
So what als het A-Merk is... Het geheugen veranderd er niet van hoor..
Ligt eraan wat je ervoor betaald hebt, en of de winkel ook andere dimm's heeft die eventueel als B-merk verkocht worden..
Ik zou zeggen, probeer het zelf, hoever het komt qua MHz etc..
Ligt eraan wat je ervoor betaald hebt, en of de winkel ook andere dimm's heeft die eventueel als B-merk verkocht worden..
Ik zou zeggen, probeer het zelf, hoever het komt qua MHz etc..
Ik heb het nog niet, en a-merk gaat over het algemeen verder als b-merk gemiddeld gezien dan, maar daar gaat het mij niet om, dat het perse een a-merk is .
Ik wil gewoon er wat over weten, ik kan er geen site van vinden, en ik weet totaal niet welk merk chippies erop zit, en ik neem aan dat er meer mensen zijn die dit geheugen hebben ?
Ik wilde vooral zeggen, dat a-merk vaak een site heeft, en hier kan ik niet eens 1 ding over vinden ?
Ik wil gewoon er wat over weten, ik kan er geen site van vinden, en ik weet totaal niet welk merk chippies erop zit, en ik neem aan dat er meer mensen zijn die dit geheugen hebben ?
Ik wilde vooral zeggen, dat a-merk vaak een site heeft, en hier kan ik niet eens 1 ding over vinden ?
Heb zelf de Nanya NT56V6610C0T-75 128MB 168pins PC133@80 CAS333@222 SDRAM.
Werkt prima, maar mijn FSB is dan ook maar 80MHz. Dus ik kan niet vertellen hoe het zich gedraagt indien het zwaar getweakt is.
Ze gebruiken iig IBM technologie, dus het moet theoretisch wel goed zitten.
Ze hebben ook een website: www.nanya.com
Werkt prima, maar mijn FSB is dan ook maar 80MHz. Dus ik kan niet vertellen hoe het zich gedraagt indien het zwaar getweakt is.
Ze gebruiken iig IBM technologie, dus het moet theoretisch wel goed zitten.
Ze hebben ook een website: www.nanya.com
AHA, dus die apen hebben het verkeerd geschreven, en ik maar zoeken !!!! zelf in het hele tweakers forum kwam het woord niet voor als geheugen !!!
dit heb ik op de site kunnen vinden over de 256 mb reepjes, heeft iemand hier info over
is staat NT dan voor ibm?, de ie 2 letters is toch de fabrikant van de chippies ? ?
NT256S64V88A0G
Neen, ze gebruiken IBM technologie. Heb ik ooit ergens gevonden toen ik net als jij ging zoeken naar meer info over NanyaOp vrijdag 22 juni 2001 14:37 schreef Carel het volgende:
staat NT dan voor ibm
Net zoals dat Daewoo Opel techniek gebruikt... (licenties overkopen enzo)
Verwijderd
Nanya maakt het DDR geheugen dat gebundelt wordt met de VIA KT266 chipset. Dus het is niet een of ander No Name fabrikantje. Ze waren tot voor kort geloof ik de enige die PC2100B met goede yields konden produceren. Ik geloof best dat hun SDRAM ook wel goed zal zijn.
Hmm, ok, het blijkt dus wel degelijk een redelijk bekend merkt te zijn, maar nu het overklokken, wie heeft zon dimm op 145 fsb of hoger ?
Pagina: 1