[PW verbetering] Sigma F1.4 Art lenzen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 22:18
De Sigma 35mm F1.4 DG HSM zou Sigma 35mm F1.4 DG HSM Art moeten heten, met Art achtervoegsel, in lijn met de Sigma 20mm F1.4 DG HSM Art, Sigma 24mm F1.4 DG HSM Art en Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art.

Ter volledigheid kan de Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art beter Sigma 50mm F1.4 DG HSM Art heten, dus met een hoofdletter F in plaats van de f/.

Misschien een beetje gemierenneuk maar het is wel goed voor de consistentie, aangezien er van veel lenzen meerdere versies / generaties circuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar is de specs-verbeteren link voor ;) , zie onderaan de specificaties.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Done
Ter volledigheid kan de Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art beter Sigma 50mm F1.4 DG HSM Art heten, dus met een hoofdletter F in plaats van de f/.

Misschien een beetje gemierenneuk maar het is wel goed voor de consistentie, aangezien er van veel lenzen meerdere versies / generaties circuleren.
Dit laat ik over aan mijn collega die zich meer bezig houdt met camera's. Ik zie dat er wel meer Sigma lenzen zijn die een kleine letter f hebben, dus dat mag hij even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Ik zal straks even de lenzen van Sigma nalopen op hun naam. Sigma gebruikt voor de productnamen van hun lenzen altijd de hoofdletter F. Daarnaast is er een verschil waarbij ze bij sommige lenzen alleen een F in de productnaam hebben en soms F/ (met streepje) gebruiken.

“Do. Or do not. There is no try.”