Beoordeling schrijven als item al op verkocht staat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36
Na een aankoop heb ik een beoordeling geschreven. De verkoper stuurde vervolgens een DM: "Ik probeer een beoordeling achter te laten, maar dit kan niet omdat ik de advertentie al op verkocht heb gezet?" :S

Ik heb hier gezocht hoe dat werkt, maar kan het niet vinden. Hoe kun je als verkoper een beoordeling afgeven als je het item al op verkocht hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:39

John Doos

ClaudZaque

Dat kan prima, de advertentie moet gewoon in de drop down list staan bij de beoordelingen pagina :)

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over welk advertentie platform heb je het hier? Marktplaats? Ebay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:19:
Over welk advertentie platform heb je het hier? Marktplaats? Ebay?
Denk dat we er vanuit kunnen gaan dat het hier om de V&A gaat, aangezien de vraag ook in het V&A forum staat...

Anyhow, zou gewoon moeten kunnen inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees030
Het gaat hier om de V&A. Ik heb bij mezelf gecheckt. Ik zie in de dropdown list wel de vervallen advertenties. Beetje onzinnig, want daar is geen voltooide transactie geweest, dus er komt nooit een beoordeling. Maar een verkocht artikel (geen beoordeling afgegeven omdat de koper daar geen prijs op stelde) zie ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:39
Zo doe ik het altijd en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dat had ik laatst ook, iemand had wat gekocht van mij maar ik kon hem niet beoordelen op die advertentie. Toen maar een andere gepakt aangezien je tegenwoordig toch niet meer kan zien bij welk product de review hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12

MsG

Forumzwerver

Ernemmer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:12:
Dat had ik laatst ook, iemand had wat gekocht van mij maar ik kon hem niet beoordelen op die advertentie. Toen maar een andere gepakt aangezien je tegenwoordig toch niet meer kan zien bij welk product de review hoort.
Dat kan je prima zien hoor. Zet je adblocker maar eens uit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
O, komt het door de blocker, ik vond het al zo raar dat die feature er niet meer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees030
Dus bij de een (Leader98) doet hij het wel en bij de ander (Fable) niet..... Beetje vreemd.
Pagina: 1