Knop 'Nieuwe topics' weg?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
In alle forumlijsten zit rechts onderin een knop met 'Oudere topics'. Druk ik daarop ga ik een pagina verder.

Ik zou dan verwachten dat er linksonder een knop verschijnt met 'Nieuwere topics'. Deze knop verschijnt echter niet.

Is dit een probleem dat alleen ik heb, of is dit een bewuste keus?

Mocht dit een bewuste keus zijn, wil ik dit graag als Feature Request invoeren. (en kan het dan ook verplaatst worden naar de MF)

Screenshot voor de duidelijkheid:

Nieuwe topics

Ik hoor het graag.

Beste antwoord (via rens-br op 04-03-2016 12:27)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nee, dit is geen bug. Er is geen echte paginering mogelijk binnen een forum omdat de eerste pagina topics bevat die niet ouder zijn dan x dagen, en dat is nooit een vast aantal. We weten vanuit dat punt wel welke topics er ouder zijn, maar andersom kunnen we niet zomaar zeggen 'pak maar x topics jonger dan het bovenste topic' omdat dat niet altijd klopt...

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb ook geen "Nieuwere Topics" knop, zoals in het screenshot linksonderin handig zou zijn. Desondanks gebruik ik dagelijks mooie Logitech-muizen en ben ondertussen wel gewend om veel met de Back/Forward-buttons te werken op allerlei internetsites.

Neemt niet weg dat de knop op GoT wel handig zou zijn voor mensen die nog minder behept zijn met shortcut-keys :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:16:
Ik heb ook geen "Nieuwere Topics" knop, zoals in het screenshot linksonderin handig zou zijn. Desondanks gebruik ik dagelijks mooie Logitech-muizen en ben ondertussen wel gewend om veel met de Back/Forward-buttons te werken op allerlei internetsites.
Bedankt voor je reactie.

Ik ben dus niet de enige. Dit is dus geen bug maar een feature request. Kan een Moderator dit topic verplaatsen?

Met een muis of de terug toets werkt inderdaad wel. Maar dit is minder handig op tablets en telefoons.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 04-03-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:21:
Met een muis of de terug toets werkt inderdaad wel. Maar dit is minder handig op tablets en telefoons.
Bij iOS bv is een swipe van links naar rechts een pagina terug. Waarschijnlijk hebben andere mobiele besturingsystemen ook wel dergelijke gestures :)

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
GerardVanAfoort schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:48:
[...]

Bij iOS bv is een swipe van links naar rechts een pagina terug. Waarschijnlijk hebben andere mobiele besturingsystemen ook wel dergelijke gestures :)
Windows 8.1 had dit inderdaad in IE Metro. Met Windows 10 in Edge is dat helaas weer verdwenen.
Android heeft dat ook niet, althans niet in Chrome. Maar Android hebben dan weer een dedicated 'back' button. Hoe dit op Windows Phone/10 Mobile zit weet ik niet precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:21:
[...]
Ik ben dus niet de enige. Dit is dus geen bug maar een feature request. Kan een Moderator dit topic verplaatsen?
Imho is het gewoon een bug hoor, bijvoorbeeld in de listing activetopics en 'mijn topics' zijn er zowel een 'volgende pagina' als een 'vorige pagina' aanwezig. (Sterker nog: zowel boven- als onderaan staan die knoppen). Waarom dat in de forumlisting niet het geval is mag Joost Henk weten. :?

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Migrator schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Imho is het gewoon een bug hoor, bijvoorbeeld in de listing actieve topics en 'mijn topics' zijn er zowel een 'volgende pagina' als een 'vorige pagina' aanwezig. (Sterker nog: zowel boven- als onderaan staan die knoppen). Waarom dat in de forumlisting niet het geval is mag Joost Henk weten. :?
Dat was inderdaad ook de reden, waarom het me bij het forumoverzicht geen twee knoppen waren.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nee, dit is geen bug. Er is geen echte paginering mogelijk binnen een forum omdat de eerste pagina topics bevat die niet ouder zijn dan x dagen, en dat is nooit een vast aantal. We weten vanuit dat punt wel welke topics er ouder zijn, maar andersom kunnen we niet zomaar zeggen 'pak maar x topics jonger dan het bovenste topic' omdat dat niet altijd klopt...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:24:
Bedankt voor je reactie! Begrijp ik het dus goed, als ik concludeer dat het niet mogelijk is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:29:
[...]

Bedankt voor je reactie! Begrijp ik het dus goed, als ik concludeer dat het niet mogelijk is?
Met wat kunst- en vliegwerk zouden we iets kunnen maken dat er op lijkt, maar je bent beter af met je 'back'-toets ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:38:
[...]

Met wat kunst- en vliegwerk zouden we iets kunnen maken dat er op lijkt, maar je bent beter af met je 'back'-toets ;)
Duidelijk. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Knop met 'javascript history -1'? :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Of een lekker onbetrouwbare refferal, als die wordt meegestuurd ;)?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1