RGComputers ^%@#$$&#*

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb een probleempje met een mobo die ik gekocht heb bij RGComputers in Volendam.

Hij doet het namelijk totaal niet. Dus ik bellen... bellen... bellen... nog 200x bellen. Totaal heb ik ze daarvan een paar keer te pakken gekregen, en uiteindelijk na 3 weken vertelde ze mij dat ik hem terugmoest sturen.

Dus ik stuur het ding op... krijg ik het verdomme een week later terug dat het adres onbekend is. En ik weet 100% zeker dat het goed, nog gecontroleerd. :(:(

En opnemen die telefoon ho maar. Op emails reageren ze ook al niet... :(:(

Adviezen?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Gewoon ff langs gaan is geen optie :?

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 13:16 schreef www.Goku.nl het volgende:
Ik heb een probleempje met een mobo die ik gekocht heb bij RGComputers in Volendam.

Hij doet het namelijk totaal niet. Dus ik bellen... bellen... bellen... nog 200x bellen. Totaal heb ik ze daarvan een paar keer te pakken gekregen, en uiteindelijk na 3 weken vertelde ze mij dat ik hem terugmoest sturen.

Dus ik stuur het ding op... krijg ik het verdomme een week later terug dat het adres onbekend is. En ik weet 100% zeker dat het goed, nog gecontroleerd. :(:(

En opnemen die telefoon ho maar. Op emails reageren ze ook al niet... :(:(

Adviezen?
tja naar een ander bedrijf gaan(niet echt nuttig advies oke maar ja)kun je er niet gewoon naar toegaan zo van face to face?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Opsturen naar de vestiging in Breukelen, in Volendam/Edam schiet het niet echt op....

Vestiging in Breukelen is gewoon te bereiken (zoek voor het nummer ff op www.detelefoongids.com)

webOS all the way!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ja maar als ik die mobo terugkrijg van de postbode met de opmerking "adres onbekend" dan ga ik me toch afvragen of er wel een winkel is :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:43

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bel anders ook even met Venema Computers uit Kudelstaart, RG koopt namelijk een deel van zijn spul daar weer in. ( We waren daar, bij Venema in de schuur en toen kwam die man van Rg daaro zijn spullen halen, vonnik wel maf)

Succes. Moet zeker wel op te lossen zijn, die kerel van Venema is zeker de slechtste niet, en zover ik weet die van RG ook niet. Alleeen zijn ze alleen, dus dat maakt het moeilijker. De aanhouder wint, maar ik snap niet waarom die winkeltjes nog blijven bestaan.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

RG computers, waren die niet onderhand failliet ? :?

DOC.

DOC.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 13:20 schreef Hermanvh het volgende:
Opsturen naar de vestiging in Breukelen, in Volendam/Edam schiet het niet echt op....

Vestiging in Breukelen is gewoon te bereiken (zoek voor het nummer ff op www.detelefoongids.com)
Nou, daar bel ik dus om het uur naar, 7 dagen per week :( Op de factuur stond alleen een # van Edam/Breukelen. Edam heb ik zelfs nog nooit te pakken gekregen. Daar zou dan de "technische dienst" moeten zitten. :(
En ik heb het ook opgestuurd naar Breukelen trouwens.

Mijn foto's op Flickr.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik had zelfde probleem ik had m'n DVB-card naar Edam gestuurd... Na 2 weken bellen... Geen antwoord.. Toen maar naar Breukelen bellen... Beetje boos gedaan... Ze vertelden dat het druk was in Volendam, maar waren wel bereid te helpen :) Dus als ik jou was zou ik gewoon naar Breukelen sturen!

webOS all the way!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Maar ik heb het naar Breukelen gestuurd!

edit: de doos waar de mobo in zat is nu trouwens zo gaar als het maar zijn kan. :(

Mijn foto's op Flickr.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Grrrr... ik snap nu waarom ik het terug krijg met "adres onbekend". Degene aan de telefoon vertelde mij dat ik het op moest sturen naar Breukelen, en gaf me de postcode van Volendam :(:( |:(

Ik zal het dan nog maar een keer proberen naar Breukelen, dit keer met de goede postcode. Weet iemand hoe ik dit precies moet opsturen? Want ik heb geen zin om voor de verzendskosten van die eerste keer op te draaien vanwege zo'n |:( fout van hun. :(

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gek*nker met die gasten.. ik heb ze dit al 20x gemaild. Ze nemen telefoon niet op..

Geachte Mevrouw, Meneer,

Een aantal maanden terug had ik bij uw winkel een Moederbord: Abit KT7 en een processor: Duron 650 gekocht.

Al snel bleek een van deze componenten niet naar behoren te functioneren. Ik heb toen een nieuw processor & moederbord ontvangen. Toen het daarna nog niet goed werkte werd ik gevraagd om beide onderdelen op te sturen, waarna ze bij u zouden kijken of het bij jullie wel werkte.

Uit het onderzoek dat u verricht zouden hebben was gebleken dat door een gebruikersfout het moederbord defect was geraakt. Maar de Duron 650 zou niet de oorzaak zijn geweest voor de fout die ik ondervond bij het opstarten van mijn PC. (CMOS ROM CHECKSUM ERROR) Daardoor zou ik geen recht op garantie hebben.

Na een gesprek met de helpdesk van Abit werd ik geadviseerd om alsnog terug te komen op garantie omdat ik daar recht op zou hebben als consument. En het wel degelijk geen gebruikersfout was.

Jullie hebben nadien mij toch geen garantie verleend. Ik heb dit geaccepteerd.

Nu na een paar maanden heb ik de processor bij een kennis van mij getest. Wat blijkt nu; de fout die ik kreeg bij het opstarten van mijn computer deed zich nu ook voor bij hem. Nadat hij zijn eigen processor weer installeerde funtioneerde zijn systeem weer naar behoren.

Uit dit gegeven blijkt nu dat de fout niet aan het moederbord lag maar aan de processor zelf. Dit is precies dezelfde processor die jullie getest hadden en volgens jullie goed werkte.

Ik begin me nu af te vragen of u de processor wel echt getest hebben. Ik geef u de voordeel van de twijfel. Maar nu is dus wel duidelijk te processor zelf defect is en ik daar dus geen schuld aan heb.

Ik wil hierbij dus terugkomen op de garantie die op mijn processor verleend wordt. Ik wil u dus alsnog vragen een werkende processor op te sturen.

Ik snap nu niet dat u tot een verkeerde conclusie bent gekomen. Dit bewijst dat er mankementen zijn betreffende uw service.

Ik hoop snel wat van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,

Andre klepper

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

[b]Hele lange brief
Zo ist goed.. grr.. ut zijn gewoon een stel klooiende boeren als je het mij vraagt (met alle respect!).

Jammer dat het in pc land echt zo is, van we starten een bedrijfje enne we gaan ff $-en.
En dan komt er ellende en dan negeren ze dat.

* NiGeLaToR vreest voor een mega lang topic :(

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 19:00 schreef nigelator het volgende:

[..]

Zo ist goed.. grr.. ut zijn gewoon een stel klooiende boeren als je het mij vraagt (met alle respect!).

Jammer dat het in pc land echt zo is, van we starten een bedrijfje enne we gaan ff $-en.
En dan komt er ellende en dan negeren ze dat.

* NiGeLaToR vreest voor een mega lang topic :(
Ben ik met je eens.. eerst een beetje spulletje verkopen.. en later gewoon verdommen om ook maar iets te ondernemen :r ik wil niet zeggen dat dat bij alle bedrijven zo is.. maar bij deze toch zeker wel :( en ik ben weer 500 piek luchter :(

Verwijderd

Als je het wil versturen zonder dat je ervoor wil betalen moet je het onder rembours sturen, je hebt dan wel de kans dat het weigeren. Je kan ook zelf naar die gasten gaan en het ze geven, nemen ze het dan niet aan kun je ze toch nog een even flink butsen!

• me1299
  • Laatst online: 23:52

me1299

$ondertitel

Ik heb toevallig genoeg zelf niet bij die balle zaak gekocht maar wel de bovenstaande e-mail samen met Caveman opgesteld..

En ik vind toch echt dat hij recht heeft op een nieuwe cpu...

Dan moeten we ze misschien toch maar eens met een bezoekje gaan vereren ofzo

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 23 juni 2001 13:49 schreef DeathKnight het volgende:
Ik heb toevallig genoeg zelf niet bij die balle zaak gekocht maar wel de bovenstaande e-mail samen met Caveman opgesteld..

En ik vind toch echt dat hij recht heeft op een nieuwe cpu...

Dan moeten we ze misschien toch maar eens met een bezoekje gaan vereren ofzo
Lijkt me het beste.. of eens gaan overwegen of me collectief niet met tweakers een rechtswinkel kunnen benaderen over dit soort problemen. Ik volg deze kwesties uit intresse op de voet en het gebeurt wekelijks. Niet dat jullie er wat aan hebben, maar er komt dus weinig verbetering in. Zojuist met mijn zwager bezig Europc onderhanden te nemen, die willen eerst $ en sturen als het ze uitkomt (=prijsdaling) de spullen op. Zo wordt je dus altijd genaaid. En dat pikken we niet.. dus ze gaan het verschil trugbetalen... desnoods via weetikveelwelke advocaat ofzo.. ga zeker een rechtsbijstandsverzekering afsluiten.

Pagina: 1