Hallo allemaal!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende:
Mijn vraag
Sinds drie weken heb ik een mysterieus geluid op mijn telefoon.
-- klik hier voor het geluid ---
Ik heb géén idee wat voor geluid het is. Het zijn twee geluidjes. Eentje lijkt een 'jeej aangesloten' geluidje te zijn de ander een ontkoppel geluidje. Wat hij aansluit en ontkoppeld is mij een raadsel.
Het geluidje komt als ik met m'n telefoon bezig ben. Als mijn telefoon gewoon op tafel ligt, is hij gelukkig stil. Als hij op modus 'stil' staat, speelt hij het geluid ook niet af. Helaas kan ik hem niet steeds op "stil" hebben staan, want ik moet oproepen wel horen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb mijn telefoon al gereset naar de fabrieksinstellingen, maar dat werkte niet.
Ik ben al mijn apps langs gegaan en heb aangevinkt dat ik meldingen niet op prijs stel.
Gegoogelt, maar ik weet nog steeds niet wat de bron is van het geluidje.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S5
Android 5.0.2
Vodafone
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende:
Mijn vraag
Sinds drie weken heb ik een mysterieus geluid op mijn telefoon.
-- klik hier voor het geluid ---
Ik heb géén idee wat voor geluid het is. Het zijn twee geluidjes. Eentje lijkt een 'jeej aangesloten' geluidje te zijn de ander een ontkoppel geluidje. Wat hij aansluit en ontkoppeld is mij een raadsel.
Het geluidje komt als ik met m'n telefoon bezig ben. Als mijn telefoon gewoon op tafel ligt, is hij gelukkig stil. Als hij op modus 'stil' staat, speelt hij het geluid ook niet af. Helaas kan ik hem niet steeds op "stil" hebben staan, want ik moet oproepen wel horen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb mijn telefoon al gereset naar de fabrieksinstellingen, maar dat werkte niet.
Ik ben al mijn apps langs gegaan en heb aangevinkt dat ik meldingen niet op prijs stel.
Gegoogelt, maar ik weet nog steeds niet wat de bron is van het geluidje.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S5
Android 5.0.2
Vodafone
[ Voor 0% gewijzigd door Neviathien op 04-03-2016 09:41 . Reden: link werkte niet ]
Tijd, een getikt verzinsel. Leuk om aan de muur te hangen.