Hollands Nieuwe: Kan 1 specifiek nummer niet bereiken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04 15:45
We hebben een raar probleem. Mijn vrouw kan mij sinds begin deze niet mobiel bellen en krijgt in haar scherm "systeem bezet" als ze mijn nummer probeert te bellen. (dus ze krijgt ook niet de voicemail)

Ik heb een hollandsnieuwe abonnement en mijn vrouw ook.
Wat lukt wel:
- Mijn vrouw kan vaste en mobiele nummers bellen (ook andere nummers van hollandsnieuwe)
- Ik kan haar bellen (en ook andere nummers)
- Ik ben gewoon bereikbaar via andere mobiele telefoons ook HN, maar ook via vaste nummers.

Het lukt haar dus niet om mij te bellen.
Voor de volledigheid, zij heeft een Nokia Lumia 530 en ik een Xiaomi Mi2 pro. Ik ben al gemigreerd naar de nieuwe simkaart (maar na de migratie werkte alles nog gewoon goed), zij is nog niet gemigreerd.

Met behulp van de HN klantenservice al geprobeerd:
- telefoon 'soft' resetten door batterij er uit te halen
- Bij beide telefoons een handmatige netwerkwissel (oftewel even proberen aan te melden op een 'vreemd' netwerk en daarna weer op HN)
- Sim kaart wissel (haar sim kaart in mijn telefoon en vv)
- Haar simkaart in een andere telefoon (android)
- Mijn simkaart in een andere telefoon
- gecheckt of ze wellicht per ongeluk mijn nummer heeft geblokkeerd

Zonder hulp van de klantenservice:
Google, enige link wat er in de buurt komt:
https://melf.nl/lumia-925-vodafone-15874

HN klantenservice heeft het probleem naar de technische dienst door gezet, dus wellicht dat ik daar nog meer van hoor.... Maar ik was benieuwd of iemand nog een idee had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Soort gelijk geval hier, alleen dan met een specifiek Vodafone nr, ik kan sinds dat ik de nieuwe HN sim heb dat nr amper tot niet bereiken, 9 van de 10 keer een bezet toon. Ben er verder nog niet achteraan gegaan om het op te lossen.