Cryptopioniers Diffie en Hellman winnen Turing Award

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W-a-n-d-t
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-11-2024
In genoemd artikel worden Ronald Rivest, Adi Shamir en Leonard Adleman in de derde alinea (tweede zin) bij alleen de achternamen genoemd, maar pas in de laatste alinea (laatste zin) met voornamen erbij.

Hoe komen jullie eigenlijk bij „Pesach” (derde alinea, tweede zin)? Ik kan dat nergens terugvinden (in dit verband).

(Hiermee is trouwens nooit wat gedaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
W-a-n-d-t schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 02:15:
In genoemd artikel worden Ronald Rivest, Adi Shamir en Leonard Adleman in de derde alinea (tweede zin) bij alleen de achternamen genoemd, maar pas in de laatste alinea (laatste zin) met voornamen erbij.
In de inleidende tekst en in de eerste alinea worden ze ook al bij hun voornaam genoemd. Maar ik mis het probleem even bij de opmerkingen hierboven (en ook bij het ander gelinkte topic)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de voornamen nu ook bij de eerdere alinea gezet. De naam Pesach stond vermeld in het boek The Code Book van Simon Singh, die ik er even bij had gepakt om na te gaan hoe het ook alweer zat. Ik zie die naam online nergens terug inderdaad. Wellicht foutje in het boek? Ik heb hem verwijderd in ieder geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Olaf op 04-03-2016 13:06 ]