Geforce (MX, GTS, 3) en DVI-out?

Pagina: 1
Acties:

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 14:22
Welke van de NVidia-gebaseerde kaarten leveren een goed beeld op de DVI-uitgang (tot 1280x1024), en doet dat ook al direct bij de post (uiteraard in lagere resolutie)?
Het gemiddelde winkelpersoneel komt niet verder dan 'Ja die kaart heeft een DVI-uitgang dus kan je een TFT aansluiten'.
Normaliter zou ik er vanuitgaan dat de DVI en VGA-uitgang tegelijk werken, maar na de verhalen over een buggy TMDS in de Geforce2, en gebrek aan twinview-support (MX) in andere OS'n dan windows lijkt 't me niet zo'n goed plan om bijna 4 mille uit te geven aan een Iiyama 4431U+videokaart en er daarna achter te komen dat de DVI-uitgang niet werkt zoals ik wil.

• botsai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

botsai

Zeggen wat wel werkt kan ik niet, maar ik heb een mx met dvi, waaraan een vga monitor hangt, en als ik in premiere de overlay met twinview (final detonator release) naar die monitor stuur, dan staat het huilen me nader dan het lachen, de beelden komen zo random varierend van 1fps tot 0fps op die monitor en het ligt niet aan premiere want bij andere progz doet ie net zo vaag ehhh, onder win2k bedoel ik, ik zal nog es checken onder win98, daarvoor zijn de drivers wat beter ontwikkeld. Ik ben -niet- te spreken over die twinview!!!
:'(