Ik zoek een?
ik zoek een netwerkkaart voor mijn desktop, met bluetooth
Wat is je budget?
wat het kost? hoop onder de 50 te blijven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn desktop zal 99% van de tijd met ethernet aangesloten zijn. Bluetooth wil ik voor controllers en andere randapparatuur gebruiken.
Beste medetweakers.
Ik heb vorige week voor het eerst zelf een desktop gebouwd. Ben hier best trots. Toen ik mijn ps4 controller probeerde aan te sluiten kwam ik er achter dat ik vergeten was een netwerkkaart aan het systeem toe te voegen. Nu zit ik nog in dat ik het leuk vind om de kast weer open te maken en er iets in te maken, en liever niet zo'n losse dongel wil gebruiken.
Bij het zoeken naar wat er precies is kwam ik alleen een beetje in de problemen, ik zag namelijk niet heel veel verschillende desktop netwerkkaarten. om precies te zijn kwam ik alleen deze tegen:
staan wel een paar goede reviews bij maar ik zou een stuk liever een kaart willen zonder losse antenne. meer dit idee:
maar die heeft weer geen bluetooth, wat eigenlijk de voornaamste reden is om een netwerkkaart in te bouwen.
wat verder doorzoeken zag ik ook nog dit:
kan ik hier een laptop netwerkkaart instoppen? en moet daar dan nog een antenne aan vast of kan ik zoals de TP Link Archer er gewoon wat kleine antennetjes achter hangen?
graag wat hulp met meedenken. En of ik iets heel logisch over het hoofd heb gezien.
TLDR wil graag een netwerkkaart + Bluetooth - losse antenne voor mijn desktop.
EDIT: bij deze mijn huidige systeem:
ik zoek een netwerkkaart voor mijn desktop, met bluetooth
Wat is je budget?
wat het kost? hoop onder de 50 te blijven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn desktop zal 99% van de tijd met ethernet aangesloten zijn. Bluetooth wil ik voor controllers en andere randapparatuur gebruiken.
Beste medetweakers.
Ik heb vorige week voor het eerst zelf een desktop gebouwd. Ben hier best trots. Toen ik mijn ps4 controller probeerde aan te sluiten kwam ik er achter dat ik vergeten was een netwerkkaart aan het systeem toe te voegen. Nu zit ik nog in dat ik het leuk vind om de kast weer open te maken en er iets in te maken, en liever niet zo'n losse dongel wil gebruiken.
Bij het zoeken naar wat er precies is kwam ik alleen een beetje in de problemen, ik zag namelijk niet heel veel verschillende desktop netwerkkaarten. om precies te zijn kwam ik alleen deze tegen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte WB867D-I | € 31,72 | € 31,72 |
staan wel een paar goede reviews bij maar ik zou een stuk liever een kaart willen zonder losse antenne. meer dit idee:
| 1 | TP-Link Archer T9E | € 55,95 | € 55,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 114,10 | |
maar die heeft weer geen bluetooth, wat eigenlijk de voornaamste reden is om een netwerkkaart in te bouwen.
wat verder doorzoeken zag ik ook nog dit:
| 1 | Intel Gigabit CT Desktop Adapter | € 26,50 | € 26,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 26,50 | |
kan ik hier een laptop netwerkkaart instoppen? en moet daar dan nog een antenne aan vast of kan ik zoals de TP Link Archer er gewoon wat kleine antennetjes achter hangen?
graag wat hulp met meedenken. En of ik iets heel logisch over het hoofd heb gezien.
TLDR wil graag een netwerkkaart + Bluetooth - losse antenne voor mijn desktop.
EDIT: bij deze mijn huidige systeem:
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 371,95 | € 371,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 353,95 | € 353,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Scythe Fuma | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,50 | € 65,50 |
| 1 | Corsair RM750i | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 307,95 | € 307,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.575,10 | |