Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom kw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09-2023
Hallo mensen van tweakers,

Ik heb laatst een nieuw moederbord gekocht en mijn daar mijn oude mee vervangen. Ik heb alleen wat problemen met het verbinden, hij zegt namelijk dat er geen verbindingen beschikbaar zijn. Ik heb geprobeerd de driver te updaten maar krijg een 'deep sleep' probleem waarvan ik niet weet hoe ik hem moet oplossen. Weet iemand wat raad?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom kw
Om wat specifieker te zijn, de error is The realtek Network Controller was not found. If Deep Sleep Mode is enabled Please plug the cable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:01
Zijn de oude drivers van je vorige moederbord verwijderd?
Staat de netwerkadapter wel enabled in het BIOS/UEFI?
Wat gebeurt er als je een live-cd'tje of usb stick met bijvoorbeeld Ubuntu opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:28
Ik neem aan dat je het eerste resultaat dat je krijgt als je de foutmelding in Google intikt ook al geprobeerd hebt: https://ibanniebtechsuppo...er-deep-sleep-mode-solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een rare vraag, maar is je PC aangesloten op een geaard wandcontactdoos? Trek desnoods een verlengsnoer (haspel) vanuit de keuken naar de PC, en steek de PC erin. Kijk even of dit het probleem oplost.

Iets met aardstromen..... Gaat té ver om het uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom kw
friggler schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:41:
Ik neem aan dat je het eerste resultaat dat je krijgt als je de foutmelding in Google intikt ook al geprobeerd hebt: https://ibanniebtechsuppo...er-deep-sleep-mode-solved
Ik kan geen power management tab vinden. Kan je hier misschien een screenshot van uploaden? :?
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:48:
een rare vraag, maar is je PC aangesloten op een geaard wandcontactdoos? Trek desnoods een verlengsnoer (haspel) vanuit de keuken naar de PC, en steek de PC erin. Kijk even of dit het probleem oplost.

Iets met aardstromen..... Gaat té ver om het uit te leggen.
Ik heb geen geaard wandcontactdoos
jordje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:36:
Zijn de oude drivers van je vorige moederbord verwijderd?
Staat de netwerkadapter wel enabled in het BIOS/UEFI?
Wat gebeurt er als je een live-cd'tje of usb stick met bijvoorbeeld Ubuntu opstart?
- Ik heb de oude versie geprobeerd te verwijderen en herinstalleren
- Geen idee of hij aan of uitstaat hoe zou hij moeten heten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eerst die geaarde wandcontactdoos. Daarna de rest uitproberen.
Pagina: 1