Toon posts:

McAfee blacklist site van de vereniging onder phishing maar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken wordt de site van onze vereniging www.mvwoubrugge.nl door McAfee geblacklist als zijnde spam / phishing. Alle scans en checks buiten mcafee om vinden niets.

http://www.siteadvisor.com/sites/mvwoubrugge.nl

Mcafee zelf is compleet onbereikbaar voor toelichting of commentaar en reageert dus totaal niet.
Uiteindelijk maar melding gemaakt van een virus melding op hun eigen site en hoppa binnen 3 uur reactie met ontkenning.. ZUCHT! dus de mails komen wel degelijk aan. Ze stellen binnen 3 tot 5 werkdagen te reageren op mails van de siteadvisor. Helaas wacht ik al meer dan 20 werkdagen en meer dan 5 mails.

Wie weet nog andere ingangen bij mcafee? Het zal toch niet dat hier een juridisch getouwtrek aan te pas moet gaan komen... al ben ik er inmiddels bijna toe instaat want telefonisch zeggen ze niet over de siteadvisor bereikbaar te zijn en verwijzen ze doodleuk naar het email adres waarop geen reactie volgt.

Uiteindelijk is onze site door het toedoen van mcafee minder goed te bereiken. Het is bijna maar goed dat we niet in amerika wonen

:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Netherlands / Nederland

Business and SaaS Customers
Customer Service
Tel: 00800 1225 5624
Email: customer_service_emea@mcafee.com

Technische Support/Tech Support
Tel: 00800 6247 7463
For more information, see Technical Support ServicePortal.

Priveklanten en Home Office/Home & Home Office Customers
Customer Service & Technical Support
Our Customer Support team is standing by to help you via free online chat, community forums, and phone technical support. Phone numbers, online chat, and various self-help options can be found at http://service.mcafee.com.
Tel: 02 0504 0586
Vervelend om te horen dat ze zo laks reageren maar het lijkt niet aan de Spamhaus-lijst te liggen (waar McAfee weer tegenaan leunt). Klinkt meer alsof McAfee zelf "ergens" een bitje verkeerd heeft genoteerd maar waar...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
had al gebeld met ze, helaas telefonisch geen support voor hun siteadvisor verhaal... wordt doorverwezen naar het mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zucht.

Als je mcafee zelf oproept dat ze geblacklist zijn door bitdefender (phishing melding op mcafee siteadviser site 8-) ) dan reageren ze binnen 3 uur.

Maar elke poging om duidelijkheid te krijgen over onze site van de vereniging wordt genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Maar wat is je probleem nou? Ik bedoel: 't is niet dat je site ineens onbereikbaar is geworden, ofzo.
Hooguit mis je een enkele bezoeker die volledig vertrouwt of McAfee
* Brahiewahiewa gooit die bagger zo snel mogelijk van de PC af, maar dat geldt geloof ik niet voor iedereen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou het probleem is dat gebruikers van McAfee automatisch een melding krijgen dat de site een virus / spamming bevat en dus geblokkeert is. Je moet 2 handelingen doen om als nog op de site te komen.

Niet echt wenselijk dus. Was het maar alleen een pop up of bannertje nee de gehele site is voor een leek met McAfee nu dus onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

We have reviewed the site, and it has been adjusted to <Green/Minimal Risk>.

Thank you.

-
Pietje Puk
Web Security Researcher
Global Threat Intelligence, Intel Corporation
Diepe zucht..... 6 weken ten onrechte aangemerkt als een phishing / spammer site.... eindelijk na 6 weken een keer een reactie.
Pagina: 1