TNT2 & Pentium IV == trouble ???

Pagina: 1
Acties:

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Ik gehoord van iemand dat de combinatie TNT2 en Pentium IV niet goed gaat. Ik heb gezocht op internet maar niets hierover gevonden.
Weet iemand hier meer van?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
hehe en tnt kaart is dat niet een bottleneck voor een P4

• Canard
het is zeker wel een bottleneck, maar de vraag is of het wel of niet werkt.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
is volgens mij bullshit maar kun je mij uitleggen wat je in hemelsnaam met een tnt2 op een P4 wil doen

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 13:17 schreef Ceaser het volgende:
is volgens mij bullshit maar kun je mij uitleggen wat je in hemelsnaam met een tnt2 op een P4 wil doen
Pcies. Als je een P4 koopt zou ik een GeForce2 Ultra/GeForce3 erbij kopen. Anders doe je ook niet echt een goede investering.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Mkay, koop een amd, dan kan je er ook een gf2/3 bijkopen ;)

| I've got permission to color outside the lines |

• Initial G
  • Laatst online: 18:59
misschien had ie nog een tnt2 over en gaat ie alleen }:O draaien, he.

• Canard
ik ben ook niet van plan om een TNT2 en Pentium IV te kopen... ik wil het gewoon weten, ik ben gewoon nieuwsgierig.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Op vrijdag 22 juni 2001 13:21 schreef GKLQuake het volgende:
misschien had ie nog een tnt2 over en gaat ie alleen }:O draaien, he.
LOL

als iemand geld voor een P4 heeft moet ie toch ook wel poen hebben voor een G kracht mx lijkt me

maar dat een tnt2 niet op de p4 werkt is volgens mij onzin van de bovenste plank. denk dat een gforce ddr die tig watt vreed meer problemen zou kunne geven

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:13

RgR

Er zijn behalve spelletjes wel meer dingen die je met de computerpower van een P4 kan doen hoor!

Verwijderd

ahhhhhhhhhhhhhh maak er nou eens 1 KER geeeeen AMD topic van !!!!!!!!!!

on topic, zal wel onzin zijn, moet et gewoon doen

• BenJoep
Op vrijdag 22 juni 2001 13:31 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhh maak er nou eens 1 KER geeeeen AMD topic van !!!!!!!!!!

on topic, zal wel onzin zijn, moet et gewoon doen
Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzow :P Relax man. Trouwens ik vind het best ontoppic, want de vraag is al beantwoord . En dan kan je zow iemand die een gare keus gaat maken (als die het zou kopen) toch wel een hint geven. ;) Kijk als je nou geen spellen doet dan zou je toch geen tnt2 nemen, dan zou je denken aan een matrox of aan een andere kaart dan een tnt/geforce. Dus als die aan een tnt2 denkt dan denk je al snel aan spellen, dus al snel aan een geforce en dan vooral in combi met een P4.

Verwijderd

lol hij gaat gewoon op software rendering draaien :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 13:33 schreef Genotix het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzow :P Relax man.
nee ik PIS op AMD daarom :P

• BenJoep
Op vrijdag 22 juni 2001 13:34 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:

[..]

nee ik PIS op AMD daarom :P
Yah dus, dan hoef je toch niet zow te reageren, mafkees. Ik was ook Intel-freak totdat ik de power van AMD in me bak kreeg. (Echt veel verschil vind ik het niet meer hor een intel of een amd. Ik koop dus hetgeen mij de meeste power geeft voor het minste geld, das dus nu een AMD)

CHILL MAN :P

Verwijderd

Er was wel iets dat bepaalde kaarten met de tnt2 m64 of tnt2 vanta chip niet werkten. Maar hoe het komt weet ik niet.
had iets temaken met het anders zitten van een paar draadjes van de agp bij de 850 p4 chipset.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Iets met 1.5 volt AGP poort. Er loopt al een draadje over met als titel V5500 en Pentium 4.

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:54
Hier staat een Compaq P4 1.4 met een TNT2 pro, draait goed maar is dus bedoeld als office PC. Ik vond het ook een domme keus; als je dan 10k uitgeeft voor een PC, prop er dan ook een Geforce in, maar helaas er werden geen 3D toepassingen opgedaan alleen rekenwerk.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 13:38 schreef Genotix het volgende:

[..]

Yah dus, dan hoef je toch niet zow te reageren, mafkees. Ik was ook Intel-freak totdat ik de power van AMD in me bak kreeg. (Echt veel verschil vind ik het niet meer hor een intel of een amd. Ik koop dus hetgeen mij de meeste power geeft voor het minste geld, das dus nu een AMD)

CHILL MAN :P
Meer power?? Merk je dus niet. Intel heeft wel een veel betere stabiliteit. Bagger instabliele AMD zooi :r

• BenJoep
Op vrijdag 22 juni 2001 18:16 schreef iefje het volgende:

[..]

Meer power?? Merk je dus niet. Intel heeft wel een veel betere stabiliteit. Bagger instabliele AMD zooi :r
haha instabiel, nog nooit probs meegehad. Je moet natuurlijk wel windows kunnen installeren heh. >:)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 22 juni 2001 13:20 schreef Genotix het volgende:
Mkay, koop een amd, dan kan je er ook een gf2/3 bijkopen ;)
Sommige mensen kopen liever een Pc ipv een straalkachel die ook als pc kan fungeren :)

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• BenJoep
Nounou wat een anti-AMD hiero. Ik vind het juist wel lekker zo'n straalkachel bij me voeten. Maarjah ik denk dat heel die toppic niet gaat over AMD of Intel....

pz AMD BLAAST DIE FUCKING INTEL ER DUS ECHT WEL UIT >:) (als we toch bezig zijn)

Verwijderd

die PIV weigert gewoon een tnt2 en terecht...schande om zoon videoverlangzamer in een piv te zetten..!!

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 19:01 schreef Genotix het volgende:
Nounou wat een anti-AMD hiero. Ik vind het juist wel lekker zo'n straalkachel bij me voeten. Maarjah ik denk dat heel die toppic niet gaat over AMD of Intel....

pz AMD BLAAST DIE FUCKING INTEL ER DUS ECHT WEL UIT >:) (als we toch bezig zijn)
Een P4 is dus echt wel sneller en VEEEEEEEEEEL STABIELER. Het is net als een afwasmiddel, je kunt eentje van een goed merk kopen of je kunt eentje van de Super kopen, de super is geodkoper, maar de merk doet het beter :+

• BenJoep
Op vrijdag 22 juni 2001 22:59 schreef iefje het volgende:

[..]

Een P4 is dus echt wel sneller en VEEEEEEEEEEL STABIELER. Het is net als een afwasmiddel, je kunt eentje van een goed merk kopen of je kunt eentje van de Super kopen, de super is geodkoper, maar de merk doet het beter :+
'

Iefje heeft een athlon classic die die niet stabiel kan krijgen :+ Laat het nou zijn dat ik precies dezelfde cpu heb gehad, en deze rete stabiel liep. ;) Maar dan wel op de Abit KA7. Was echt een vet-bordje. Heb toch wel ;( toen ik hem er uit ging halen, en er een tb in ging kwakken ;)

• BenJoep
En VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL stabieler dan stabiel kan je een comp niet krijgen hor, als je iets stabiel wilt hebben koop dan een compaq ofzow. En dan het liest alles onboard, dan kan je niet tweaken. :+

Dit is de tip die ik aan Iefje megeef ;) Het begint nu trouwens wel erg op een flame te lijken. En nou moet ik je zeggen dat ik tot nu toe niet echt onder de indruk ben van die P4. Koop dan liever een dual p3 als je dan toch bezig bent :) . Voor het echte zware werk dan, maar aangezien we het hier over een game pc hadden, kan je dan toch beter een amd kopen, aangezien die toch een stukkie goedkoper zijn en dan eigenlijk waar voor het geld geven ;)

Verwijderd

ik ga ook niet voor nix een amd athlon 1200 halen. pIV is misschien leuk voor rekenwerk, maar voor gamen roeleerd een amd tog wel >:)

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 23:46 schreef Genotix het volgende:
En VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL stabieler dan stabiel kan je een comp niet krijgen hor, als je iets stabiel wilt hebben koop dan een compaq ofzow. En dan het liest alles onboard, dan kan je niet tweaken. :+

Dit is de tip die ik aan Iefje megeef ;) Het begint nu trouwens wel erg op een flame te lijken. En nou moet ik je zeggen dat ik tot nu toe niet echt onder de indruk ben van die P4. Koop dan liever een dual p3 als je dan toch bezig bent :) . Voor het echte zware werk dan, maar aangezien we het hier over een game pc hadden, kan je dan toch beter een amd kopen, aangezien die toch een stukkie goedkoper zijn en dan eigenlijk waar voor het geld geven ;)
COMPAQ ???????? :o

Maar verder qwa stabliteit heb ik net het omgekeerde.. altijd gezeur met intel gehad..
behalve me ouwe p1 dan :)

maar dit is wel rete off-topic

• mvds
  • Laatst online: 22:05

mvds

Totally awesome!

flame? flame? waar? >:)
Pagina: 1