Ik gehoord van iemand dat de combinatie TNT2 en Pentium IV niet goed gaat. Ik heb gezocht op internet maar niets hierover gevonden.
Weet iemand hier meer van?
Weet iemand hier meer van?
Verwijderd
Pcies. Als je een P4 koopt zou ik een GeForce2 Ultra/GeForce3 erbij kopen. Anders doe je ook niet echt een goede investering.Op vrijdag 22 juni 2001 13:17 schreef Ceaser het volgende:
is volgens mij bullshit maar kun je mij uitleggen wat je in hemelsnaam met een tnt2 op een P4 wil doen
| I've got permission to color outside the lines |
LOLOp vrijdag 22 juni 2001 13:21 schreef GKLQuake het volgende:
misschien had ie nog een tnt2 over en gaat ie alleendraaien, he.
Verwijderd
Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzowOp vrijdag 22 juni 2001 13:31 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhh maak er nou eens 1 KER geeeeen AMD topic van !!!!!!!!!!
on topic, zal wel onzin zijn, moet et gewoon doen
Yah dus, dan hoef je toch niet zow te reageren, mafkees. Ik was ook Intel-freak totdat ik de power van AMD in me bak kreeg. (Echt veel verschil vind ik het niet meer hor een intel of een amd. Ik koop dus hetgeen mij de meeste power geeft voor het minste geld, das dus nu een AMD)Op vrijdag 22 juni 2001 13:34 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
[..]
nee ik PIS op AMD daarom
Verwijderd
Verwijderd
Meer power?? Merk je dus niet. Intel heeft wel een veel betere stabiliteit. Bagger instabliele AMD zooiOp vrijdag 22 juni 2001 13:38 schreef Genotix het volgende:
[..]
Yah dus, dan hoef je toch niet zow te reageren, mafkees. Ik was ook Intel-freak totdat ik de power van AMD in me bak kreeg. (Echt veel verschil vind ik het niet meer hor een intel of een amd. Ik koop dus hetgeen mij de meeste power geeft voor het minste geld, das dus nu een AMD)
CHILL MAN
haha instabiel, nog nooit probs meegehad. Je moet natuurlijk wel windows kunnen installeren heh.Op vrijdag 22 juni 2001 18:16 schreef iefje het volgende:
[..]
Meer power?? Merk je dus niet. Intel heeft wel een veel betere stabiliteit. Bagger instabliele AMD zooi
Sommige mensen kopen liever een Pc ipv een straalkachel die ook als pc kan fungerenOp vrijdag 22 juni 2001 13:20 schreef Genotix het volgende:
Mkay, koop een amd, dan kan je er ook een gf2/3 bijkopen
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Verwijderd
Verwijderd
Een P4 is dus echt wel sneller en VEEEEEEEEEEL STABIELER. Het is net als een afwasmiddel, je kunt eentje van een goed merk kopen of je kunt eentje van de Super kopen, de super is geodkoper, maar de merk doet het beterOp vrijdag 22 juni 2001 19:01 schreef Genotix het volgende:
Nounou wat een anti-AMD hiero. Ik vind het juist wel lekker zo'n straalkachel bij me voeten. Maarjah ik denk dat heel die toppic niet gaat over AMD of Intel....
pz AMD BLAAST DIE FUCKING INTEL ER DUS ECHT WEL UIT(als we toch bezig zijn)
'Op vrijdag 22 juni 2001 22:59 schreef iefje het volgende:
[..]
Een P4 is dus echt wel sneller en VEEEEEEEEEEL STABIELER. Het is net als een afwasmiddel, je kunt eentje van een goed merk kopen of je kunt eentje van de Super kopen, de super is geodkoper, maar de merk doet het beter
Verwijderd
Verwijderd
COMPAQ ????????Op vrijdag 22 juni 2001 23:46 schreef Genotix het volgende:
En VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL stabieler dan stabiel kan je een comp niet krijgen hor, als je iets stabiel wilt hebben koop dan een compaq ofzow. En dan het liest alles onboard, dan kan je niet tweaken.
Dit is de tip die ik aan Iefje megeefHet begint nu trouwens wel erg op een flame te lijken. En nou moet ik je zeggen dat ik tot nu toe niet echt onder de indruk ben van die P4. Koop dan liever een dual p3 als je dan toch bezig bent
. Voor het echte zware werk dan, maar aangezien we het hier over een game pc hadden, kan je dan toch beter een amd kopen, aangezien die toch een stukkie goedkoper zijn en dan eigenlijk waar voor het geld geven