Vreemd, al zeker 2½ geen nieuw nieuws? Storing, of zit de redactie op de hei? Terwijl er toch echt wel nieuws is, als je een Sony Vaio laptop uit 2012 hebt...
Heb je wel eens op zondag naar Tweakers gekeken? Lijken het net mensen die ook werken of weekend hebben; vaak geen nieuws meer na 13:00.
Weet niet precies waar je heen wil met je vraag; sommige dagen stroomt T.net van 6:00 tot 22:00 over van het nieuws, op andere dagen is het minder interessant in de wereld...
Weet niet precies waar je heen wil met je vraag; sommige dagen stroomt T.net van 6:00 tot 22:00 over van het nieuws, op andere dagen is het minder interessant in de wereld...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kan natuurlijk ook zijn dat ze volop bezig zijn om nieuwsberichten te verifiëren enzo en dat daarom het nieuws even op zich laat wachten. Het is niet dat Tweakers klakkeloos een nieuwsbericht online slingert ofzo.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Liever geen nieuws dan afgeraffelde opvulartikelen.
Allemaal waar. Maar ik vroeg het me gewoon af. En opvulartikelen zitten we niet op te wachten, nee
Die heb ikLordfox73 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:43:
Vreemd, al zeker 2½ geen nieuw nieuws? Storing, of zit de redactie op de hei? Terwijl er toch echt wel nieuws is, als je een Sony Vaio laptop uit 2012 hebt...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[sarcasme]
Shame on you! hoe durf je.. 2012 dat is al wel 4 jaar geleden. Daar kan je toch niets meer op draaien? zelfs windows xp draait er niet lekker op zo oud is die!
[/sarcasme]
Tja al het nieuws wat er te vinden is gewoon zonder het te controleren kost tijd. tevens is tweakers niet van het copy pasten. En zal er dus ook tijd aan een artikel besteed worden.
2,5 wat? Uur, minuut? Liever goede artikelen verspreid over een langere periode dan elk uur telegraaf-kwaliteit artikelen neerdumpen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hij was waarschijnlijk geirriteerd dat zijn nieuws-submit niet snel genoeg werkt verwerkt en mogelijk werkte dat op bepaalde gevoelens van Lordfox73RonaldDesigns schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:09:
2,5 wat? Uur, minuut? Liever goede artikelen verspreid over een langere periode dan elk uur telegraaf-kwaliteit artikelen neerdumpen.
Als ik voor elke nieuws-submit een topic zou openen, mag ik op sommige dagen wel extra uren proberen te regelen ipv de reguliere 24 uur op mijn klok...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Pagina: 1