Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe videokaart om te gamen. Ik heb momenteel NVIDIA GeForce GTX 560Ti. Deze wordt een beetje oud bollig en draait menig spellen ook niet meer.
Wat is je budget?
Rond de 400 euro is mijn budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een NVIDIA kaart, AMD heb ik niet altijd even goede ervaringen mee. Ik heb al een beetje rondgesnuffeld en kwam uit op de Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
MoBo - Crosshair V Formula
CPU - AMD FX-8120
SSD - ADATA S510 120 GB
HDD - Seagate ST320005542AS 2TB
RAM - Geil 8GB (Heb eventueel de zelfde 8GB liggen)
Vid - MSI GeForce GTX 560 Ti
Case - Aerocool Strike-X GT Black Edition
Voeding - XFX Pro Series 850W XXX Edition
.
Nu is eigenlijk mijn vraag, als ik de Gigabyte G1 970 zou nemen, wordt mijn CPU dan een bottleneck? Ook ben ik eigenlijk benieuwd of hij in mijn kast past, maar dit zal ik moeten opmeten gok ik.
Ik sta altijd open voor alternatieven en opmerkingen. Betere prestaties met iets mindere Vid kaart en betere Cpu etc etc.
(De goeie Gigabyte kaart stond niet in de product lijst.. Hier anders alsnog de link http://tweakers.net/price...gaming-4gd/specificaties/)
Met vriendelijke groet,
Wesley Bom
Ik zoek een nieuwe videokaart om te gamen. Ik heb momenteel NVIDIA GeForce GTX 560Ti. Deze wordt een beetje oud bollig en draait menig spellen ook niet meer.
Wat is je budget?
Rond de 400 euro is mijn budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een NVIDIA kaart, AMD heb ik niet altijd even goede ervaringen mee. Ik heb al een beetje rondgesnuffeld en kwam uit op de Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
MoBo - Crosshair V Formula
CPU - AMD FX-8120
SSD - ADATA S510 120 GB
HDD - Seagate ST320005542AS 2TB
RAM - Geil 8GB (Heb eventueel de zelfde 8GB liggen)
Vid - MSI GeForce GTX 560 Ti
Case - Aerocool Strike-X GT Black Edition
Voeding - XFX Pro Series 850W XXX Edition
.
Nu is eigenlijk mijn vraag, als ik de Gigabyte G1 970 zou nemen, wordt mijn CPU dan een bottleneck? Ook ben ik eigenlijk benieuwd of hij in mijn kast past, maar dit zal ik moeten opmeten gok ik.
Ik sta altijd open voor alternatieven en opmerkingen. Betere prestaties met iets mindere Vid kaart en betere Cpu etc etc.
(De goeie Gigabyte kaart stond niet in de product lijst.. Hier anders alsnog de link http://tweakers.net/price...gaming-4gd/specificaties/)
Met vriendelijke groet,
Wesley Bom

[ Voor 4% gewijzigd door W.Bom op 03-03-2016 20:59 . Reden: Ram vergeten :D, juiste voeding toegevoegd. ]