Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gratis sms

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goede gratis sms dienst op het internet, waar je zonder reclame smsjes kunt sturen...Weet er zelf wel een paar(jaja heb search gebruikt).....

Wil namelijk dat de ontvanger gewoon kan reply'en naar mijn mobiel nummer en niet moet reply'en naar degene die de dienst verleend(b.v MTN)

Wie kan mij helpen *D

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

geen idee eigenlijk...maareuh, doet mtn het dan nog? bij mij doet die pagina het helemaal nooit, geen idee hoe het kan, maar hij kan hem nooit vinden

edit:

ow wacht misschien heb je hier wat aan?

smsbizz

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
zit nu gewoon MTN dus ik weet niet waarom die het bij jou niet doet...

Verwijderd

Poe, die 2 in combinatie gaat volgens mij niet.

Voor het versturen van sms zonder reclame gebuik ik icq, maar als je je eigen nummer er achter wil zetten dan zou ik soneraplaza gebruiken, maar daar heb je weer reclame

Verwijderd

mtn is vaak down, en als ie wel up is, verstuurt ie vaak sms'jes niet... maar hij bestaat in principe nog wel...

back on topic: geen idee...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Zie FAQ

DIT IS MIJN WEBSITE

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 22 juni 2001 13:11 schreef TrashNSk8 het volgende:
mtn is vaak down, en als ie wel up is, verstuurt ie vaak sms'jes niet... maar hij bestaat in principe nog wel...

back on topic: geen idee...
Gebruik MTN dagelijks, geen problemen hiero........

Verwijderd

mtn is een goeie, maar met reclame

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee....????

Misschien met reclame dan......

Verwijderd

Via icq?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-11 07:20
MTN werkt prima en een beetje reclame mag toch wel voor zo'n dienst. Ik denk dat je lang kan zoeken naar een gratis SMS dienst die geen reclame plaatst. Wat heeft zo'n bedrijf daar nu aan..

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 14:27 schreef _Menno_ het volgende:
MTN werkt prima en een beetje reclame mag toch wel voor zo'n dienst. Ik denk dat je lang kan zoeken naar een gratis SMS dienst die geen reclame plaatst. Wat heeft zo'n bedrijf daar nu aan..
Bij icq kan je het standaard-tekstje aanpassen of wegvegen.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Als je wel een ICQ account hebt maar op de PC waar je vandaan wil SMS-en geen ICQ geinstalled staat, kan je ook naar http://web.icq.com/sms gaan.
Daar kan je met je ICQ nr/passw ook SMS-en zonder reclame.
Werkt lekker snel!!

Volgens die ICQ site zou je ook iedereen kunnen SMS-en via email. Je zou dan een email moet sturen aan bv +31612345678@icqsms.com en de ICQ server zou het dan doorsturen naar de GSM.
Dit is mij echter nog nooit gelukt terwijl dat volgens het gateway lijstje wel zou moeten kunnen. Maar goed..
dat komt dan nog wel..

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

kijk 's op www.speedytomato.co.uk daar kan zien mensen je eigen nummer als nummer waar het smsje vandaan komt. Ook nog 's onbeperkt!

JG

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 10:45

Byteripper

The bytes make the rip.

Op vrijdag 22 juni 2001 14:46 schreef Ook het volgende:
Als je wel een ICQ account hebt maar op de PC waar je vandaan wil SMS-en geen ICQ geinstalled staat, kan je ook naar http://web.icq.com/sms gaan.
Daar kan je met je ICQ nr/passw ook SMS-en zonder reclame.
Werkt lekker snel!!

Volgens die ICQ site zou je ook iedereen kunnen SMS-en via email. Je zou dan een email moet sturen aan bv +31612345678@icqsms.com en de ICQ server zou het dan doorsturen naar de GSM.
Dit is mij echter nog nooit gelukt terwijl dat volgens het gateway lijstje wel zou moeten kunnen. Maar goed..
dat komt dan nog wel..

Ook
Echt vreemd ... bij mij doet ie het ook niet ... wel jammer.

Ik heb al een mailtje naar de Technical Support gestuurd, dus ik hoop dat het snel opgelost gaat worden ... Ik houd jullie wel op de hoogte.

Byteripper.

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd

Ik zit zelf op http://www.hotsms.com , kun je telefoonboek bijhouden, meerder sms'en tegelijk enz. enz. Alleen datalimiet van 5 sms'jes per dag d8 ik... Zou wel verklaren wrom sommige smsjes van mai via die site niet aan komen... :D

Verwijderd

ICQ; alleen die replyed weer op je icq nummer,maar als je dat niet wil, dan stuur je die persoon toch gewoon nog een sms waarin je zet dat ze moeten replyen op je telefoon? Het is toch gratis!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Geen enkele gratis dienst kan bestaan zonder reclame.

Bovenstaand lijkt me logisch, echter sommige lieder begrijpen dit nog steeds niet :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

die gratis sms services zijn allemaal wel heel erg leuk .. maar ik vertrouw ze toch op de 1 of andere manier niet ik sms dus eigenlijk via i-net meestal met hi.nl omdat ik daar geregistreerd ben.. van andere bedrijven ben ik bang dat ze eventueel nummers gewoon saven en er dan later gebruik van gaan maken voor reclame smsje en spam enz :(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Op zaterdag 23 juni 2001 03:58 schreef havana het volgende:
Geen enkele gratis dienst kan bestaan zonder reclame.

Bovenstaand lijkt me logisch, echter sommige lieder begrijpen dit nog steeds niet :)
Hoe doen ze dat bij ICQ dan..??
Ik zie geen reclame, het max aant. SMSjes p dag ligt op 50 en de bezorging is soms nog sneller dan m'n normale (Telfort) abonnement.
Prima dus!!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
www.getuppah-nl.com

Hier wat aan?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://sms.gt.com.ua/ Kijk hier eens. Wel max. 2 per dag.

Zie ook mijn Homepage (bij de links) ;) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• KaliBaba
  • Laatst online: 10-11 11:37
Op zaterdag 23 juni 2001 12:38 schreef Ook het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat bij ICQ dan..??
Ik zie geen reclame, het max aant. SMSjes p dag ligt op 50 en de bezorging is soms nog sneller dan m'n normale (Telfort) abonnement.
Prima dus!!

Ook
ICQ leeft volgens mij van de miljoenen gebruikers die de reclame onder het berichtenvenster lezen, anders zouk het ook niet echt weten...

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Op maandag 03 september 2001 13:47 schreef HmmZ het volgende:
http://hmmz.de.st
404 error!

Verwijderd

nu werkt ie weer hoor! werkt echt supergoed!

Verwijderd

kijk 's op www.speedytomato.co.uk daar kan zien mensen je eigen nummer als nummer waar het smsje vandaan komt. Ook nog 's onbeperkt!
Bovendien kun je ook gewoon nog naar Dutchtone nummers smsjes sturen :)

De reclame is niet echt reclame. Er staat alleen aan het eind van het smsje: send by SpeedyTomato

Echt super.

Vertel het alleen niet aan teveel mensen >:) Want als het te populair wordt dan gaat het misschien net als MTN ook geblockt worden door Dutchtone.

Verwijderd

met mtnsms kun je sinds een week ofzo niet meer smsen naar telefoons die in het kpn netwerk zitten... klote kpn :r

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 15:58

ThaHandy

Discovery Channel

http://web.icq.com/sms/
ff je icq nr en password intype en smsen maar

voor de gasten die nog geen ICQ nr. hebben ff progie downloaden en aanmelden |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Pagina: 1