Prank met Iphone

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakpot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 10:17
Mijn vraag

Ik wil graag een vriendin van mij terugpakken nadat ze 300 Liter polystyreen bolletjes op mijn kamer had verspreid toen ik terug kwam van wintersport. Aangezien dit ontiegelijk veel zooi gaf ben ik van plan haar 3 keer terug te pakken van normale prank tot erg vervelend, maar ze houd haar deuren goed op slot en heeft haar huisgenoten overtuigd niet te helpen. Misschien kunnen jullie mij helpen om vanaf een afstand haar terug te pakken?

Mijn plan:
Gebruik een oude iphone 4s die ik opstuur naar haar zusje die nog bij haar ouders woont. Deze verstopt ze op haar slaapkamer voor als ze weer naar huis gaat. De iphone gaat daar op het wifi en nu wil ik deze snachts enge/vervelende geluiden laten maken en ze weet niet waar het vandaan komt( liefst om 3 uur snachts).

Wat is de beste manier om een Iphone 4s die alleen internet heeft aan te sturen? Of zijn hier apps voor die ik het beste kan gebruiken?

Wat ik gevonden heb:
Itorturer, maakt geluiden met een interval en bepaalde afspeellengte.
Voordeel: interval
Nadeel: moet 99 minuten voor hij af gaat geplaatst worden.(max van de timer)

Alvast bedankt voor input!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
;w Sta je als 27 jarige vent op een forum te vragen naar Iphone grapjes voor je thuiswonende vriendin......

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:42
enge geluidjes vs 300 Liter polystyreen bolletjes ?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mega moeilijke setup terwijl je voor 5 Euro klaar kan zijn... Maar ja, wie een kuil graaft voor een ander... :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:30
Zij doet polystyreen balletjes en jij dit als tegen actie?

Ik zal het je maar vertellen. Zij heeft allang gewonnen. Maakt niet uit wat je verzint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als de grap te complex is om zelf te bedenken en uit te voeren is het idee van grapje uithalen weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:55
Een iPhone schakelt de wifi verbinding "uit" na x seconde. Het toestel moet vervolgens uit slaapstand gehaald worden voordat wifi weer terugkomt.

Laat je iPhone maar eens met rust voor 30 seconde en probeer vervolgens een ping te doen vanaf je computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien je nick kan ik me voorstellen dat die 300L polystyreenbolletjes lastig te verwijderen waren... :>

_/-\o_ voor de prank van je vriendin...

wanneer? ^)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor de Huiskamer, dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.