Het gaat om een 5-6 jaar oude Medion-computer met W10 Pro 32-bit. De computer wil nooit direct opstarten, maar na bv. 10 min. tot zeg maar een uur reageert hij pas op het indrukken van de starknop op de behuizing. Daarna werkt hij "normaal", het is wel zo dat als hij in de slaapstand valt (knop op behuizing knippert), hij niet meer aan de praat te krijgen is en je hem uit moet schakelen door de startknop lang in te drukken. Daarna start hij (meestal geloof ik...) wel weer gelijk op als je de startknop indrukt.
's Nachts wordt de contactdoos waar deze computer op staat spanningsloos gemaakt, maar het helpt niet als je de hele nacht de 220V er op laat.
Het is weliswaar een reserve-computer, maar als ik 'm eens nodig zou hebben wil ik liever geen uren wachten voor hij reageert.
Heeft iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?
Alvast bedankt voor elke reactie.
's Nachts wordt de contactdoos waar deze computer op staat spanningsloos gemaakt, maar het helpt niet als je de hele nacht de 220V er op laat.
Het is weliswaar een reserve-computer, maar als ik 'm eens nodig zou hebben wil ik liever geen uren wachten voor hij reageert.
Heeft iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?
Alvast bedankt voor elke reactie.