Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zwiften! Oftwel: (race)Fietsen in een virtuele wereld. Meer informatie op http://zwift.com/.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is niet nodig, het gaat nu specifiek om de PC. Windows-licentie heb ik reeds
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zwift hangt voor een groot deel op de videocard, dus die moet goed zijn. Ook minimaal 8GB geheugen en een kleine SSD voor opslag. De aangeraden specificaties volgens de website zijn
PROCESSOR Dual Intel® Core™ i5 or AMD
MEMORY 8GB
GRAPHICS 2GB Radeon R9 200 series,or NVIDIA GTX 650
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een intel-based systeem, maar dat komt voornamelijk omdat AMD mij onbekend(=onbemind) is. Mocht de combi processor - mobo qua prijs in het voordeel van AMD uitvallen dan is dat ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo klein systeem mogelijk
Ga je overklokken?
Nee, moet out of the box werken.
Wat verwacht je van ons?
Een advies over mijn lijstje :-) Vragen die ik heb:
- Intel of toch AMD? Aanbevolen is een Dual Intel® Core™ i5 of AMD aan (geen type's helaas)
- Welke videocard moet ik hebben? En past die in de door mij uitgekozen behuizing?
- De combinatie behuizing - voeding valt naar mijn idee vrij hoog uit (ruim 70,-). Zijn er alternatieven die ik over het hoofd zie, zodat er wellicht meer budget richting bijv. processor kan gaan?
Wat had ik zelf bij elkaar gezocht
Zwiften! Oftwel: (race)Fietsen in een virtuele wereld. Meer informatie op http://zwift.com/.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is niet nodig, het gaat nu specifiek om de PC. Windows-licentie heb ik reeds
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zwift hangt voor een groot deel op de videocard, dus die moet goed zijn. Ook minimaal 8GB geheugen en een kleine SSD voor opslag. De aangeraden specificaties volgens de website zijn
PROCESSOR Dual Intel® Core™ i5 or AMD
MEMORY 8GB
GRAPHICS 2GB Radeon R9 200 series,or NVIDIA GTX 650
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst een intel-based systeem, maar dat komt voornamelijk omdat AMD mij onbekend(=onbemind) is. Mocht de combi processor - mobo qua prijs in het voordeel van AMD uitvallen dan is dat ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo klein systeem mogelijk
Ga je overklokken?
Nee, moet out of the box werken.
Wat verwacht je van ons?
Een advies over mijn lijstje :-) Vragen die ik heb:
- Intel of toch AMD? Aanbevolen is een Dual Intel® Core™ i5 of AMD aan (geen type's helaas)
- Welke videocard moet ik hebben? En past die in de door mij uitgekozen behuizing?
- De combinatie behuizing - voeding valt naar mijn idee vrij hoog uit (ruim 70,-). Zijn er alternatieven die ik over het hoofd zie, zodat er wellicht meer budget richting bijv. processor kan gaan?
Wat had ik zelf bij elkaar gezocht
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Celeron G1820 Boxed | € 33,28 | € 33,28 |
1 | ASRock H81M-ITX | € 61,- | € 61,- |
1 | Palit GeForce GTX 750 Ti StormX OC | € 114,50 | € 114,50 |
1 | Sharkoon QB One | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 34,95 | € 34,95 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 42,95 | € 42,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 357,58 |