Inoreader RSS bug?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 17:22
Relevante software en hardware die ik gebruik
Inoreader RSS (inoreader.com)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Opnieuw inschrijven op feed...

Het is dus zo dat ik in mijn feed af en toe artikels zie terugkomen, en dit meer dan 1x per dag in m'n list.

Zie fotootje van het artikel die ik nu heb:
inroreader

[ Voor 3% gewijzigd door jerrixbe op 03-03-2016 14:12 ]

Alle reacties

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:22

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Dat is gewoon een advertorial.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is inderdaad een advertorial, die worden om de zoveel tijd opnieuw bovenin de feed gezet.

Intentionally left blank

• SaiBork
  • Laatst online: 02-11-2023
Kunnen jullie niet wisselen met de advertorials? 6 keer per dag dezelfde voorbij zien komen over meerdere weken en geen anderen is ook een beetje overdreven. Als ik intresse zou hebben dan zou ik het wel een keer geopent hebben in die tijd. Want het is ook nog eens zo dat als ik er wel naar toe ga dat het dan stopt, want dit gebeurt natuurlijk niet.

Ik snap dat je wilt adverteren, maar dan is het toch wel gewenst om niet constant hetzelfde te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door SaiBork op 03-03-2016 18:08 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is dan meer iets voor Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door ;)

Het is wel zo dat RSS advertenties eigenlijk nauwelijks nog afgenomen worden, dus veel afwisseling is er dan inderdaad niet... Zo te zien is dit echter een house ad dus ik zal er intern een mailtje aan wagen :)

Intentionally left blank

• jerrixbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 17:22
Het maakt mij inderdaad niet uit dat ze terug komen ofzo, maar idd een rotatie zou goed zijn.
Is er toevallig een soort van Tweakers Plus RSS mogelijkheid zonder deze extra items?

Thanks. :-).
Misschien dat ik toch mij uitschrijf en gwn weer dagelijks 1x naar tweakers.net surf...

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

jerrixbe schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:49:
Het maakt mij inderdaad niet uit dat ze terug komen ofzo, maar idd een rotatie zou goed zijn.
Is er toevallig een soort van Tweakers Plus RSS mogelijkheid zonder deze extra items?

Thanks. :-).
Misschien dat ik toch mij uitschrijf en gwn weer dagelijks 1x naar tweakers.net surf...
Maareh: Ads in de RSS-feeds: uiteraard niet voor de abo's ;)

Intentionally left blank

• SaiBork
Daar heb ik geen toegang toe ;) Geen toegang tot dat forumdeel. En nee, ik heb geen abo. Is er een andere RSS feed voor abo's dan?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

SaiBork schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:58:
[...]

Daar heb ik geen toegang toe ;) Geen toegang tot dat forumdeel. En nee, ik heb geen abo. Is er een andere RSS feed voor abo's dan?
Ja, er is een aparte feed zonder ads voor abo's :)

Intentionally left blank

• SaiBork
Dat is dan wel interessant. Alhoewel, het is wel 50 euro om toegang te krijgen te het forum dat je linkt. Het is misschien een idee om dit te melden in de FAQ;

http://tweakers.net/info/faq/abonnementen

Dit is wat er momenteel staat:
De volgende zaken vallen niet onder het Tweakers-abonnement:
  • Advertenties in de rss-feeds
Advertenties uitschakelen werkt enkel als je ingelogd bent met je Tweakers.net-account. Het is technisch niet mogelijk op plekken zonder login zoals de rss-feed advertenties te verbergen.

[ Voor 7% gewijzigd door SaiBork op 10-03-2016 14:45 ]

Pagina: 1