Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet Explorer Home Knop in Chrome?

Pagina: 1
Acties:

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik ben sinds vandaag na ruim 15 jaar Internet Explorer overgestapt op Chrome, vanwege problemen met IE11 in Windows 10 en het gebrek van Extensions in Edge.

Nu mis ik alleen een (voor mij) belangrijke feature in Chrome die ik na een uur Googlen nog niet heb gevonden.

In Internet Explorer opende ik automatisch 6 Tabs met websites, nu gaat dit in Chrome ook. Alleen werkt de Home Knop niet meer zoals in IE. In IE opende de Home Knop alle 6 de websites vanaf de Tab die geselecteerd was. In Chrome kan de Home Knop alleen een Blanke Pagina of een Enkele Website openen.

Is hier een oplossing voor in de vorm van een Addon/Extension?

Ondertussen ga ik weer verder met Googlen.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Is dit iets?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• TheDeeGee
  • Niet online
Verschillende versies van dat script geprobeerd, maar opent alleen de eerste twee sites.

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je maakt een map met al je bookmarks en klikt hier met je middelste muisknop op; dat heeft volgens mij het gewenste resultaat...

• TheDeeGee
  • Niet online
Ja ik zie het, dat werkt ook. Alleen opent hij ze dan naast alle andere.

Ik was al bezig me eigen aan te passen en gewoon een nieuw tabblad te openen als ik een andere site wil bezoeken :) Komt vanzelf goed.