Beste Tweakers,
Een kennis van mij kwam afgelopen week naar mij toe met de mededeling dat ze al een tijdje last had van een gebruikersaccount op haar computer die aangaf na het opstarten: "u bent ingelogd met een tijdelijk profiel"
Dus ik opzoek naar de fout ... echter deze niet zo snel kunnen vinden.
Wanneer je in het logboek kijk staat er een fout die vaker naar voren komt.
Bron: DistributedCOM
ID: 10016
Deze fout heb ik ook al opgezocht op eventid.net. Echter hier ook geen oplossing kunnen vinden, wat google werk zat er helaas ook niet in want hier kwamen allerlei oplossingen naar voren voor Windows Vista.
Nu is mijn vraag; zijn jullie al bekend met die probleem en hoe op te lossen?
Het is trouwens een computer die gewoon door een particulier wordt gebruikt en dus niet in een domein hangt.
Groet,
Olaf
Een kennis van mij kwam afgelopen week naar mij toe met de mededeling dat ze al een tijdje last had van een gebruikersaccount op haar computer die aangaf na het opstarten: "u bent ingelogd met een tijdelijk profiel"
Dus ik opzoek naar de fout ... echter deze niet zo snel kunnen vinden.
Wanneer je in het logboek kijk staat er een fout die vaker naar voren komt.
Bron: DistributedCOM
ID: 10016
Deze fout heb ik ook al opgezocht op eventid.net. Echter hier ook geen oplossing kunnen vinden, wat google werk zat er helaas ook niet in want hier kwamen allerlei oplossingen naar voren voor Windows Vista.
Nu is mijn vraag; zijn jullie al bekend met die probleem en hoe op te lossen?
Het is trouwens een computer die gewoon door een particulier wordt gebruikt en dus niet in een domein hangt.
Groet,
Olaf