"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Je handen??
denk niet dat dit er is..
gewoon ff switchen naar ICQ dus..
Ook
denk niet dat dit er is..
gewoon ff switchen naar ICQ dus..
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
gamespy doet dat
even instellen dat hij samenwerkt met icq
en dan krijg je hele nette n/a berichten
even instellen dat hij samenwerkt met icq
en dan krijg je hele nette n/a berichten
Verwijderd
Klopt, gamespy 3d doet dat idd sowiesow...Away met een "User is playing [Game] on [server]" textje d'r in..
Oops..toch wel..Op vrijdag 22 juni 2001 13:09 schreef -Avenger- het volgende:
gamespy doet dat
...
Handig!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Marble..bijdehadntje 
Ik ga het nog welles upd8en..nu ff geen zin in ...
[arrogant_mode]
Anders krijg ik weer zoveel van die clanrequests he en ik wil geen clan meer joinen

[/arrogant_mode]
Ik ga het nog welles upd8en..nu ff geen zin in ...
[arrogant_mode]
Anders krijg ik weer zoveel van die clanrequests he en ik wil geen clan meer joinen
[/arrogant_mode]
hendig... wist ik ook niet.. beetje overbodig verder.. maar wel leuk gadgets dat soort dingen.. zijn der zo nog meer samerwerking tussen spellen en icq mogelijk dat iemand weet????
bv sms'jes en berichten in cs enzo
bv sms'jes en berichten in cs enzo
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Gamespy is handig, ik kan nu tenminste met sound blijven spelen endan alt-tabben ondertussen. Handig met IRC en zo, ook zet ie die coole messages er neer.
Greetingz,
p.s.
heb ik uit staan
Greetingz,
p.s.
heb ik uit staan
Gamespy=freeware?Op zaterdag 23 juni 2001 01:08 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Gamespy is handig, ik kan nu tenminste met sound blijven spelen endan alt-tabben ondertussen. Handig met IRC en zo, ook zet ie die coole messages er neer.
Greetingz,
p.s.
heb ik uit staan
Wo te downen?
Pagina: 1