Toon posts:

P III 700E, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een P3 550E@733, nu wil ik een
P3 700E gaan kopen om die op 933 of meer te overclocken.
Weet iemand hier typenummers van die goed zijn te overclocken (FC-PGA & cBO-stepping)?
Moet de processor (OEM) zijn of (in-the-box) voor betere resultaten?
Heoveel performance meer heb ik dan ongeveer?
Waar verkopen ze de best overclockbare processors (getest)?
Ik heb nu een Asus CUSL2 mobo (i815E) die op 133mhz FSB werkt.
Wie heeft hier ervaring mee?

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 18:42

Rozz

I'm an Apogian!!

Mijn mening:

Neem cB0, In-the-box, Slot1 (kan koeler op met meer fans...zoals Alpha P3125 s ;))

Dus als bovenstaande door gaat heb je een SL454 nodig..neem je een FC-PGA dan heb je SL45Y nodig http://support.intel.com/support/processors/sspec/p3p.htm

Tja waar je alles kan kopen? kijk via Pricewatch en mail de bedrijven/winkels of ze die op voorraad hebben!

Verwijderd

Elke PIII-700E is uniek dus gewoon maar hopen dat het werkt. Het is wel zo dat als je de nieuwste stepping hebt cB0 moet hij met default voltage wel ongeveer 868MHz doen (124MHz FSB) en met een beetje meer gas (voltage) zal 933MHz geen probleem zijn. :)

In-the-box of OEM maakt volgens mij niets uit...

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Bij www.ovrclockers.co.uk durven ze zelfs geen garantie (wat ze bij andere series wel doen) te geven op de 700, er zijn gewoon erg veel wisselende resultaten met de cB0 stepping. Hij kan soms tot over de gig :) heen, soms slechts een heel klein beetje hoger :( .

Het is gewoon geluk hebben .... (of pech natuurlijk)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

Beaves

Usque ad Finem

Ik had eerst een 700E (cB0) tray, die ging tot 805 :( en nu heb ik een 700E boxed (Cb0) en die gaat tot 980 (933 stabiel) :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Hoi,
Ik heb wat winkels gemailed met de vraag of ze mij de Product code: van de 700E Slot1 retail konden mailen.
Ik had speciaal gevraagd naar de SL454.
Powerline in zoetermeer kwam als enige met een nette reactie en gaf mij de volgende code door: BX80526U700256ESL454 Stepping CB0 dus.
Gevraagd of ze deze weg wilden leggen en dat was geen probleem, afgelopen zaterdag opgehaald voor maar 715 piek (Slot1 retail)
Hij draait met een Alpha fan nu op 933Mhz, wilt zelfs booten op 1008 maar loopt dan niet stabiel.

En nee ik heb geen Powerline aandelen :)

Verwijderd

www.overclockers.com

check database...
Pagina: 1