iphone met ios 8.3 of ios9.0.2

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 16:54
Ik zoek een (oude) Iphone met iOs 8.3 (of lager) of iOs 9.0.2

Ik wil namelijk een beetje gaan spelen met jailbreaken.

Helaas is mijn eigen iphone al op 9.2.1 en ziet het er niet naar uit dat daar binnenkort een jailbreak voor uitkomt.

Iemand die een oude iphone 5(C/S of hoger) met oude iOs heeft voor weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit hoort eigenlijk in het onderdeel 'Vraag & Aanbod' op onze site. Maak daar een oproep aan of kijk naar reeds beschikbare telefoons :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 16:54
Ja, daar had ik al gekeken, maar daar staat nergens (en begrijpelijk) het geïnstalleerde iOs vermeld.

Als ik het als zoekcriteria gebruik krijg ik wel resultaat maar ik vertrouw de resultaten niet.

Ik zal daar wel een verzoekje plaatsen..........of kan een modje deze daarheen verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Namoh schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:40:
Ja, daar had ik al gekeken, maar daar staat nergens (en begrijpelijk) het geïnstalleerde iOs vermeld.

Als ik het als zoekcriteria gebruik krijg ik wel resultaat maar ik vertrouw de resultaten niet.

Ik zal daar wel een verzoekje plaatsen..........of kan een modje deze daarheen verplaatsen?
iOS 9.0.2 met Cydia, bon aanwezig en goede rating! V&A aangeboden: iPhone 6 16GB Grijs / iOS 9.0.2 / In Doos+Bon / Nog 7mnd Gara...

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is iets voor V&A.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.