Yep, even een vraagje hierover.
Ben van plan om 256 mb aan te schaffen,maar zou graag willen weten wat het beste en snelste merk is (nog steeds Kingston ??)
Heb er nu ook 256 mb pc 133 inzitten(geen bijzonder merk maar wel redelijk) en vraag me af of een goed merk intern geheugen dan ook een stuk sneller is als een wat minder merk.
Met andere woorden is het geheugen van bv.Kingston (256mb)
ook werkelijk sneller dan gewoon 256 mb ????
Om het nog wat ingewikkelder te maken zou ik graag willen weten dat als ik er 256 mb bij koop van een goed en snel merk en bij het geheugen zet wat er nu in zit of dat ook snelheid oplevert of beter is.
Ik draai win98SE NL.
Dit zijn overigens mijn specs :
Athlon T-bird 1000MHZ
Abit KT7-Raid
IBM-45GB (7200)
A-open Big tower
Ati-radeon 64 mb DDR-VIVO
Pioneer DVD-105-s
Yamaha 4416-E
Soundblaster Live 5.1 player
256 mb intern (brand-on-third)
Iiyama A201HT 22"
Ben er erg blij mee
Ben van plan om 256 mb aan te schaffen,maar zou graag willen weten wat het beste en snelste merk is (nog steeds Kingston ??)
Heb er nu ook 256 mb pc 133 inzitten(geen bijzonder merk maar wel redelijk) en vraag me af of een goed merk intern geheugen dan ook een stuk sneller is als een wat minder merk.
Met andere woorden is het geheugen van bv.Kingston (256mb)
ook werkelijk sneller dan gewoon 256 mb ????
Om het nog wat ingewikkelder te maken zou ik graag willen weten dat als ik er 256 mb bij koop van een goed en snel merk en bij het geheugen zet wat er nu in zit of dat ook snelheid oplevert of beter is.
Ik draai win98SE NL.
Dit zijn overigens mijn specs :
Athlon T-bird 1000MHZ
Abit KT7-Raid
IBM-45GB (7200)
A-open Big tower
Ati-radeon 64 mb DDR-VIVO
Pioneer DVD-105-s
Yamaha 4416-E
Soundblaster Live 5.1 player
256 mb intern (brand-on-third)
Iiyama A201HT 22"