Ik zoek een?
Headphones voor het luisteren naar muziek (o.a edm-achtige muziek, pop, soms rock), gamen en voor dingen zoals voice chat.
Wat gebruik ik nu?
Samen met een Sharkoon X-Tatic S7. Ik gebruik geen amp en ben ook niet van plan om die te gaan kopen. Misschien iets voor in de toekomst?
Wat is je budget?
Rond de €150 euro. Beetje meer of beetje minder maakt niet uit maar aangezien er nog een ModMic van €60 bij moet wil ik de prijs een beetje schappelijk houden
Wat heb je zelf al gevonden?
ATH-M50X
DT770 Pro 80 Ohm
HD 280
De M50x zie ik eigenlijk in elke buying guide wel terugkomen, net als de DT770. De HD 280 heb ik zelf goede dingen over gelezen
Eisen
-Closed back, geen open back omdat ik regelmatig in rumoerige ruimtes zit (hoewel dit natuurlijk niet altijd is)
-Comfort, maar dit ligt natuurlijk volledig aan mij of iets comfortabel is
-€150 euro, zie budget tab
-Geluid...neutraal denk ik? Geen idee wat voor soort geluid mijn huidige headset heeft, maar omdat het een gaming headset is heb ik zo het gevoel dat de middentonen en de lage tonen vooral goed zijn.
Waarom maak ik dit topic? Ik wil graag adviezen en meningen van andere mensen voordat ik zo'n grote aankoop ga doen. Tis geen wisselgeld wat ik gevonden heb
Alvast bedankt voor alle adviezen/meningen/etc!
Headphones voor het luisteren naar muziek (o.a edm-achtige muziek, pop, soms rock), gamen en voor dingen zoals voice chat.
Wat gebruik ik nu?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 136,- | € 136,- |
1 | Gigabyte GV-R929OC-4GD | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 174,24 | € 174,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 805,49 |
Samen met een Sharkoon X-Tatic S7. Ik gebruik geen amp en ben ook niet van plan om die te gaan kopen. Misschien iets voor in de toekomst?
Wat is je budget?
Rond de €150 euro. Beetje meer of beetje minder maakt niet uit maar aangezien er nog een ModMic van €60 bij moet wil ik de prijs een beetje schappelijk houden
Wat heb je zelf al gevonden?
ATH-M50X
DT770 Pro 80 Ohm
HD 280
De M50x zie ik eigenlijk in elke buying guide wel terugkomen, net als de DT770. De HD 280 heb ik zelf goede dingen over gelezen
Eisen
-Closed back, geen open back omdat ik regelmatig in rumoerige ruimtes zit (hoewel dit natuurlijk niet altijd is)
-Comfort, maar dit ligt natuurlijk volledig aan mij of iets comfortabel is
-€150 euro, zie budget tab
-Geluid...neutraal denk ik? Geen idee wat voor soort geluid mijn huidige headset heeft, maar omdat het een gaming headset is heb ik zo het gevoel dat de middentonen en de lage tonen vooral goed zijn.
Waarom maak ik dit topic? Ik wil graag adviezen en meningen van andere mensen voordat ik zo'n grote aankoop ga doen. Tis geen wisselgeld wat ik gevonden heb
Alvast bedankt voor alle adviezen/meningen/etc!
denk ik dan...