Mijn vraag
Bestaan er programmeerbare knoppen die je via usb kan aansluiten?
Het idee is dat ik een 2e monitor op mijn desktop aansluit en hem iets verderop neer zet zodat ik vanaf mijn bank films kan zien op die monitor. Nu wil ik dus met die usb knoppen de film op pauze kunnen zetten en volume etc bedienen. Een toetsenbord kan natuurlijk ook, maar dat is veel te groot eigenlijk.
Ik heb ooit een keer ergens zo'n product voorbij zien komen. 3 knoppen en die zijn dan via usb aan te sluiten op je pc. Kan het jammer genoeg niet meer terug vinden.
Wat ik zelf heb gevonden
Kort gezegd, nog niet wat ik zoek.
- X-Keys is niet wat ik zoek, veel te veel opties voor wat ik zoek.
- In-Wall-Keypad komt al wel in de buurt, maar is met infrarood. Lijkt me niet zo handig?
- pkparis k roma usb key ziet er naar uit dat dit alleen een 3d-file is ofzo.
- XK-4 Stick Toch nog een X-Key gevonden die aardig aan mijn eisen voldoet, maar 99 dollar
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik zoek en dat jullie mij kunnen helpen
.
Alvast bedankt!
Bestaan er programmeerbare knoppen die je via usb kan aansluiten?
Het idee is dat ik een 2e monitor op mijn desktop aansluit en hem iets verderop neer zet zodat ik vanaf mijn bank films kan zien op die monitor. Nu wil ik dus met die usb knoppen de film op pauze kunnen zetten en volume etc bedienen. Een toetsenbord kan natuurlijk ook, maar dat is veel te groot eigenlijk.
Ik heb ooit een keer ergens zo'n product voorbij zien komen. 3 knoppen en die zijn dan via usb aan te sluiten op je pc. Kan het jammer genoeg niet meer terug vinden.
Wat ik zelf heb gevonden
Kort gezegd, nog niet wat ik zoek.
- X-Keys is niet wat ik zoek, veel te veel opties voor wat ik zoek.
- In-Wall-Keypad komt al wel in de buurt, maar is met infrarood. Lijkt me niet zo handig?
- pkparis k roma usb key ziet er naar uit dat dit alleen een 3d-file is ofzo.
- XK-4 Stick Toch nog een X-Key gevonden die aardig aan mijn eisen voldoet, maar 99 dollar
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik zoek en dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt!