Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HardKernel brengt Pi 3-concurrent Odroid C2 uit

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: HardKernel brengt Pi 3-concurrent Odroid C2 uit

Een klein minpuntje van de Pi3 en voorgangers is de 100Mb ipv Gb nic. De Odroid C2 heeft een gigabit nic, waarom wordt dat niet in het artikel aangegeven? Er wordt alleen gesproken over "ethernet-poort", terwijl de gigabit nic toch wel een noemenswaardig verschil is. :?

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 02-03-2016 18:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Blue_Airplane
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 11:58
Voor het besturingssysteem kunnen gebruikers kiezen uit Ubuntu 16.04 of Android 5.1.

Houd dat in dat gebruikers pas vanaf April met hun Odroid aan de slag kunnen?
https://wiki.ubuntu.com/Releases#Future

Hier is totaal geen duiding op.
De site van de fabrikant vermeld hetzelfde. Naar ik aanneem hebben ze een test versie van 16.04 getest maar algehele beschikbaarheid van 16.04 is er nog niet.
http://www.hardkernel.com....php?g_code=G145457216438

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor jullie opmerkingen :)

@raven niet aan gedacht eigenlijk. Ik noem diverse punten ter vergelijking, ik zal deze er nog even bijzetten :)

@Blue_Airplane De final komt dan uit, maar je kunt uiteraard nu al builds verkrijgen :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Er is iets niet helemaal goed gegaan :P

"Waar de Pi 3 een ethernet en een nic heeft die maximaal 100Mbit/s aankan, heeft de Odroid C2 een gigabit-nic en ethernetpoort"
2* dubbelop ;)

"een ethernet en " en " en ethernetpoort" kunnen weg.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Omg, thx :)