Toon posts:

S5,installeert muziekk/film en foto,s maar speelt niets af

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Mijn S5(van 02-06-2015) installeert muziek/film en foto,s,maar kan de muziek en films (meerdere filmformaten al uit geprobeerd) niet afspelen/ cq weer geven en over de foto,s komt een grijs vlak te liggen.Via Samsung voor reparatie aangemeld en opgestuurd (Naar Dynafix aftersale service,wat een K........... zaak,zoek recentie,s maar op!!!!),kreeg het toestel terug met de mededeling ,klacht niet geconstateerd en software update!!! Ik heb zelf al een harde reset uitgevoerd voor dat het toestel voor reparatie/test is aangeboden,maar dit werkte ook niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Android -versie .5.0 ,volgens het toestel de laatste update,niet dus,is 5.0.1 !!!!

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..Heb al van alles uitgeprobeerd,wat op internet te vinden is !!! :( 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 17:06 . Reden: Het niet kunnen afspelen van muziek/films en foto,s niet zichtbaar. ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het zou schelen als je in ietwat duidelijkere zinnen en met iets minder frustratie uitlegt wat er aan de hand is. Op deze manier is er geen touw aan vast te knopen.

Leg aub ook even uit wat je bedoelt met "heb van alles geprobeerd", want dat is niet bepaald duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste RoD,

Bedankt voor uw reactie terug, Ik zal het probleem proberen te verduidelijken.

Het probleem luid als volgt.

De S5 die aangeschaft is op 02-06-2015 toont de volgende problemen.

Afspelen van meerdere Video-formaten werkt op het moment niet naar behoren hierbij worden de volgende Formaten niet afgespeeld: MP4 /AVI/ 3GP/ MKV/ Divx/ Xvid/ WMV/ FLV/ VLC

Dit probleem geld trouwens ook voor de muziek formaten:MP3/ WMA/ WAV/ XMF/ M4A en een andere meervoud aan Audio-formaten.

Een overig probleem is het openen van afbeeldingen, Hierbij verschijnt een grijze balk die 1/3 van het beeld in beslag neemt waardoor foto's slecht zichtbaar worden.

Het probleem is gemeld bij Samsung die hiervoor Dynafix heeft ingeschakeld om dit probleem te verhelpen.
Vervolgens is bij Dynafix het probleem niet verholpen en hebben ze alleen een software update geplaatst.

We hebben zelf op het internet geprobeerd relevante informatie te zoeken om dit probleem te verhelpen zonder succes.

Nu is dan de vraag of er een oplossing bestaat voor dit probleem of als dit een verloren zaak is.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ja, maar welke apps heb je precies geinstalleerd en mee geprobeerd om bovenstaande formaten af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:16

Mavamaarten

Omdat het kan!

- Hoe kopieer je de bestanden naar je toestel?
- Welke app(s) gebruik je om de bestanden te bekijken en af te spelen?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:21

Zorian

What the fox?

Muziek, film en foto's installeren? Are you high? :')
Ik denk dat je eerder kopiëren bedoelt.
En zoals reeds aangegeven: Zeg even met welke app je alles probeert te openen, want je haalt nu dingen door elkaar volgens mij.

[ Voor 58% gewijzigd door Zorian op 03-03-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36
als je met de ingebouwde camera app een foto en video maakt, kan je die dan wel met de standaard video player afspelen?

(dat is waarschijnlijk het enige wat er gechecked is).

Als jij obscure gedownloade files probeert af te spelen en dat werkt niet, dan mag je zelf aan de slag met third party apps om dit voor elkaar te krijgen..

Voor video begin eens met het installeren van MX player..

Strava

Pagina: 1