User profile-service verhindert het aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madferit28
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 07:12
Hallo,

Sinds vanmorgen kan ik mij niet meer aanmelden, omdat de 'user profile-service' dat verhindert. Opstarten in veilige modus lukt ook niet. Ik draai Windows Vista.

Groet,

Jelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je mag uit jezelf wel even wat meer info geven, JelleJansen1. Wat vond je bijvoorbeeld toen je exact deze titel in Google plakte?

Hangt je PC in een Active Directory domein?
Heb je een andere user getest? Daarmee kun je in de logboeken neuzen voor extra aanwijzingen voor de oorzaak.

Dus eerst even googlen en vertellen wat je getest hebt en waarom dat niet lukte.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madferit28
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 07:12
Room42 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:49:
Je mag uit jezelf wel even wat meer info geven, JelleJansen1. Wat vond je bijvoorbeeld toen je exact deze titel in Google plakte?

Hangt je PC in een Active Directory domein?
Heb je een andere user getest? Daarmee kun je in de logboeken neuzen voor extra aanwijzingen voor de oorzaak.

Dus eerst even googlen en vertellen wat je getest hebt en waarom dat niet lukte.
De pc hangt niet aan een domein. Er is geen andere user aanwezig, dus dat is ook geen optie. Simpel gezegd kom ik niet verder dan het aanmeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:00

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

.bak registry van die user weer omzetten via andere pc met remote registry wat je waarschijnlijk nog moet aanzetten of recover cd/usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Madferit28 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:00:
[...]

De pc hangt niet aan een domein. Er is geen andere user aanwezig, dus dat is ook geen optie. Simpel gezegd kom ik niet verder dan het aanmeldscherm.
Je negeert mijn eerste en laatste zin :(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron