Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik een 4-5 jaar oude computer. AMD X2 255 i.c.m. 4GB geheugen en een simpele videokaart. Ik gebruik de computer voornamelijk om te surfen, mailen en heel af en toe een simpele sprel (CS 1.6) te spelen. Ik merk dat de computer verouderd is, ik merk bij surfen op zwaardere websites dat de computer trager wordt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hooguit een paar honderd euro, het is namelijk puur om te surfen en af en toe een simpele game. Ik draai niks wat zwaar is. Maar liever nog goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing, voeding en SSD neem ik mee. Behuizing is een soort van barebone (Asus V7-M4A3000E)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet zo stil mogelijk zijn, mijn huidige PC is zo goed als niet hoorbaar.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Jullie weten mijn wensen/eisen. Is er nog iets te verbeteren / veranderen aan mijn lijstje?
pricewatch: AMD Athlon X4 860K Boxed
pricewatch: ASRock FM2A88M Extreme4+
pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Eventueel kan ik voor een andere CPU gaan, deze is 3 tientjes duurder, maar is de CPU ook beter?
pricewatch: AMD A10-7850K Boxed
Momenteel heb ik een 4-5 jaar oude computer. AMD X2 255 i.c.m. 4GB geheugen en een simpele videokaart. Ik gebruik de computer voornamelijk om te surfen, mailen en heel af en toe een simpele sprel (CS 1.6) te spelen. Ik merk dat de computer verouderd is, ik merk bij surfen op zwaardere websites dat de computer trager wordt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hooguit een paar honderd euro, het is namelijk puur om te surfen en af en toe een simpele game. Ik draai niks wat zwaar is. Maar liever nog goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing, voeding en SSD neem ik mee. Behuizing is een soort van barebone (Asus V7-M4A3000E)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet zo stil mogelijk zijn, mijn huidige PC is zo goed als niet hoorbaar.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Jullie weten mijn wensen/eisen. Is er nog iets te verbeteren / veranderen aan mijn lijstje?
pricewatch: AMD Athlon X4 860K Boxed
pricewatch: ASRock FM2A88M Extreme4+
pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Eventueel kan ik voor een andere CPU gaan, deze is 3 tientjes duurder, maar is de CPU ook beter?
pricewatch: AMD A10-7850K Boxed
EU DNS: 86.54.11.100