Toon posts:

Nieuwe televisie voor te gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoi, ik ben nieuw hier! Ik weet ook niet of ik nu in de juiste topic een vraag stel of dat er al een topic is hierover. Maar ik zal graag aan jullie willen vragen wat een goede tv is om te gamen. Ik heb er niet zoveel verstand van. Ik heb de laatste dagen gekeken wat belangrijk is. En toen zag ik dat je 100 hertz en een lage input lag nodig heb.

Ik game op een X1
Graag een TV vanaf 43 inch (is dit een goede grootte of kan ik voor beter nog groter gaan)
Budget: Maximaal 500 euro
Smart tv: Niet speciaal nodig wel leuk wellicht?
3D: Niet echt nodig.

Belangrijkste is gewoon dat ik een tv wil met een hoge beeldkwaliteit en die geschikt is voor gamen op een X1.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Met jou eisen is er niets wat er op dit moment aan voldoet.

In de categorie 40" is er nog wel wat te vinden.

In de pricewatch van Tweakers kun je over het algemeen zelf vinden waar je naar op zoek bent. Succes.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 7600x3d 32GB 6000mhz 9070 XT MSI 27" IPS 180hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:41:
Ik weet ook niet of ik nu in de juiste topic een vraag stel of dat er al een topic is hierover.
Er zijn al ontzettend veel soortgelijke topics in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Hier een lijstje met topics die je kan bekijken.

Dit topic ga ik echter niet verhuizen naar CEA maar een slotje geven. Op het forum verwachten we namelijk eigen inzet en dat is natuurlijk meer dan wat wensen en een budget noemen. Ik adviseer je enkele bestaande topics en Het algemeen beleid #topicplaatsen door te nemen. Mocht je dan nog vragen hebben, kun je in CEA een nieuw topic starten.

Dit topic is gesloten.