Vanochtend zette ik mijn monitor aan, ik had even beeld en toen ging ineens het beeld naar 1 streep in het midden van het scherm en vlak daarna ging de monitor uit (controle lampje knipperde nog wel). Ik heb 'm op mijn oude computer aangesloten maar daar werkt ie ook niet op. Ik typ dit nu vanachter het 14" scherm van mijn oude computer die wel werkt op de nieuwe. Iemand een idee wat dit kan zijn?? Moet ik een nieuwe monitor kopen??
je kan em voordat je em laat repareren ff zelf open maken en alle zekeringen nakijkenOp vrijdag 22 juni 2001 12:19 schreef Hurmen het volgende:
Vanochtend zette ik mijn monitor aan, ik had even beeld en toen ging ineens het beeld naar 1 streep in het midden van het scherm en vlak daarna ging de monitor uit (controle lampje knipperde nog wel). Ik heb 'm op mijn oude computer aangesloten maar daar werkt ie ook niet op. Ik typ dit nu vanachter het 14" scherm van mijn oude computer die wel werkt op de nieuwe. Iemand een idee wat dit kan zijn?? Moet ik een nieuwe monitor kopen??
het kan zijn dat er 1tje het heeft begeven (lijkt het wel op)
dat scheelt je een hoop geld en tijd
It seemed like a good idea at the time
garantie zit er niet meer op helaasOp vrijdag 22 juni 2001 12:24 schreef a_LAN het volgende:
...als er nog garantie op zit >>>> maak er dan gebruik van. ik denk dat ie kapot is....
Knippert het lampje nog steeds? En hoor je tikjes?
Zoja, dan ligt het waarschijnlijk aan de relais die erin zit.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
is ook mogelijk jaOp vrijdag 22 juni 2001 16:19 schreef Scipionyx het volgende:
Knippert het lampje nog steeds? En hoor je tikjes?
Maar Hurmen, hebpie em al opgengehaald?
It seemed like a good idea at the time
ik heb m open gehad, de zekeringen zijn nog goed en ik kan verder niets raars ontdekken.
Het lampje van de monitor brandt wel als de monitor aan wordt gezet er is alleen geen beeld
Het lampje van de monitor brandt wel als de monitor aan wordt gezet er is alleen geen beeld
Verwijderd
Volgens mij is ie gewoon kapot. Als ie echt van het ene op het andere moment (terwijl je bezig bent nota bene!) kapot gaat, dan is ie gewoon kapot. Als ik jou was zou ik hem ergens na laten kijken.
Nee zekering is het niet geweest , dan had je een soort knal gehoort..
Beeldbuis kan mull zijn..
Beeldbuis kan mull zijn..
Hoor je de beeldbuis nog wakker worden bij het aanzetten.
Dus een demagnetiseer klap oid.
Zo niet, kunnen er een aantal dingen stuk zijn.
Hou oud, en wat voor monitor is het.
Dus een demagnetiseer klap oid.
Zo niet, kunnen er een aantal dingen stuk zijn.
Hou oud, en wat voor monitor is het.
And The Only One
Pagina: 1