Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om 2 bluetooth apparaten te gebruiken op 1 telefoon?

Ik gebruik op het moment de Samsung S5 en zou graag mijn Razer Adaro wireless bluetooth headset in combinatie met een smartwatch willen gebruiken (moto360 of huawei)

Ik heb wat informatie gevonden dat wijst op dat het wel zou kunnen, Multipoint bluetooth, maar dan zijn er weer andere topics die erop wijzen dat het niet kan. Zoals het aansluiten van een muis en toetsenboard aan je telefoon. Waarbij het toetsenboard haperend keys doorgeeft.

Ik vondt het een slimmer plan om een vraag te stellen op tweakers aangezien het zonde zou zijn om een smartwatch aan te schaffen als ik vervolgens niet mijn bluetooth headset tegelijkertijd kan gebruiken.

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-03-2016 15:07)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Normaal gesproken kun je inderdaad zonder problemen meerdere BT apparaten koppelen.
Een headset + smartwatch gaat vast en zeker werken (heb zelf een watch, een autoradio en een BT carkit in andere auto gekoppeld aan mijn telefoon)

Natuurlijk zijn er apparaten die minder goed werken... toetsenbord en muis aan je telefoon?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Normaal gesproken kun je inderdaad zonder problemen meerdere BT apparaten koppelen.
Een headset + smartwatch gaat vast en zeker werken (heb zelf een watch, een autoradio en een BT carkit in andere auto gekoppeld aan mijn telefoon)

Natuurlijk zijn er apparaten die minder goed werken... toetsenbord en muis aan je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gadgeteer schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:57:

Ja ik vond het ook al raar, maar hij wou testen of hij de hele dag van z'n Samsung S4 kon werken. Waar ik me zorgen om maak is of er wel een constante stream aan data van 2 bluetooth apparaten tegelijk op mijn telefoon kan. Het zou zonde zijn als ik muziek aan het luisteren ben dat hij opeens haperd om mijn smartwatch een notificatie te sturen ^^. Maar als ik het zo hoor kan dit dus. Hartstikke bedankt voor je antwoord!