Ik was vanmorgen het PW artikel van een muis aan het aanpassen. Hierbij liep ik er tegen aan dat je niet kan aanvinken dat de muis sidescrolling heeft en wat de compatibiliteit is. Kan hiervoor respectievelijk een vinkje en een invoerveld voor worden gemaakt?
Lijkt me iets voor de mannen van Pricewatch
Intentionally left blank
Ik heb een optie voor horizontale scrolling toegevoegd bij Muis eigenschappen. Vanaf nu kan dit dus ook worden ingevuld bij nieuwe en bestaande muizen. Helaas is er niet een makkelijke manier om de bestaande muizen met horizontale scroll te onderscheiden van de 'gewone', dus voorlopig zal deze optie niet helemaal goed ingevuld zijn.matroosoft schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:05:
Ik was vanmorgen het PW artikel van een muis aan het aanpassen. Hierbij liep ik er tegen aan dat je niet kan aanvinken dat de muis sidescrolling heeft en wat de compatibiliteit is. Kan hiervoor respectievelijk een vinkje en een invoerveld voor worden gemaakt?
Verder weet ik niet precies wat je bedoelt met compatibiliteit? Bedoel je hiermee het besturingssysteem waarmee de muis compatibel is?
Top! Wat betreft compatibiliteit bedoel ik inderdaad met welke besturingssystemen hij werkt.Glaanie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:04:
[...]
Ik heb een optie voor horizontale scrolling toegevoegd bij Muis eigenschappen. Vanaf nu kan dit dus ook worden ingevuld bij nieuwe en bestaande muizen. Helaas is er niet een makkelijke manier om de bestaande muizen met horizontale scroll te onderscheiden van de 'gewone', dus voorlopig zal deze optie niet helemaal goed ingevuld zijn.
Verder weet ik niet precies wat je bedoelt met compatibiliteit? Bedoel je hiermee het besturingssysteem waarmee de muis compatibel is?
Ah. Aan compatibiliteit gaan we helaas niet beginnen, niet alleen kan je blijven updaten steeds als een nieuw OS op de markt komt, maar zeker 'simpele' randapparatuur als muizen werken eigenlijk wel bij elk besturingssysteem dat nog op de markt is.matroosoft schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:14:
[...]
Top! Wat betreft compatibiliteit bedoel ik inderdaad met welke besturingssystemen hij werkt.
Oke, begrijpelijk. Nog laat bezig trouwens!Glaanie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:26:
[...]
Ah. Aan compatibiliteit gaan we helaas niet beginnen, niet alleen kan je blijven updaten steeds als een nieuw OS op de markt komt, maar zeker 'simpele' randapparatuur als muizen werken eigenlijk wel bij elk besturingssysteem dat nog op de markt is.
Topic kan wat mij betreft dicht.
Pagina: 1