Videokaart bij refurbished systeem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben van plan om een refurbished systeem te kopen van Salland bv. Het gaat om dit https://www.salland.eu/pr...nl-uk-de-refurbished.html systeem.

Mijn vraag is wat de beste keuze is voor een videokaart, deze wordt via amazon geïmporteerd, bij dit systeem om spellen te kunnen spelen zoals: Battlefield 4, Watchdogs, etc; op minimaal medium bij 60fps of hoger.

Alvast heel erg bedankt _/-\o_ ,

Jorick M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Weinig inzet; je hebt geen budget, geen resolutie etc genoemd en hierdoor ook niet een shortlist geplaatst welke videokaarten daarvoor in aanmerking komen op basis van reviews/benchmarks.

Daarnaast is het ook maar gokken of de PSU voldoende stekkers heeft om een andere/betere GPU aan te sluiten; aangezien Salland best ook andere apparatuur verkoopt dan alleen refurb machines, had je ook hun even kunnen bellen met je vraag.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:04:
Hallo tweakers,

Ik ben van plan om een refurbished systeem te kopen van Salland bv. Het gaat om dit https://www.salland.eu/pr...nl-uk-de-refurbished.html systeem.

Mijn vraag is wat de beste keuze is voor een videokaart, deze wordt via amazon geïmporteerd, bij dit systeem om spellen te kunnen spelen zoals: Battlefield 4, Watchdogs, etc; op minimaal medium bij 60fps of hoger.

Alvast heel erg bedankt _/-\o_ ,

Jorick M
Een R380 is waarschijnlijk een goede keuze voor medium tot high 60 fps.

De echte vraag is echter: wat ga je nu nog doen met een dual socket systeem, op basis van processors uit 2007(!) en DDR2?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:06

Zalmanman

So long,

En dan nog wat: Waarom wil je de videokaart importeren via Amazon? Wat is er mis met de Nederlansche retailers? Plus, het is stukken makkelijker qua garantie om je videokaart in Nederland te halen.
Verder with above 2.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Een erg frappante aankoop in mijn ogen.. Refurbished systeem met 2 erg oude Xeons, DDR2 ECC geheugen, een steenoude Quadro videokaart en een niet-nader-gespecifeerde 650w voeding. Die PC is echt niet bedoeld om fatsoenlijk mee te gamen, zelfs niet als je er iets als een r9 280 of 960 gtx in prikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het snelle reageren!

Het budget is maximaal 500 euro. Als iemand goed systeem weet voor deze prijs graag. Zelfbouw is geen probleem.

Jorick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
€500 voor een compleet nieuw systeem begrijp ik dan?

Misschien is het handig als je nu even je topic opnieuw schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:13
stin00 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:12:
Een erg frappante aankoop in mijn ogen.. Refurbished systeem met 2 erg oude Xeons, DDR2 ECC geheugen, een steenoude Quadro videokaart en een niet-nader-gespecifeerde 650w voeding. Die PC is echt niet bedoeld om fatsoenlijk mee te gamen, zelfs niet als je er iets als een r9 280 of 960 gtx in prikt :+
Ja haha, vergelijkbaar had mn kennis een tijd terug op de kop getikt. Hij dacht dat ie een ontzettend goede deal had gedaan om mee te gamen, want quadcore dacht hij. Echter bleek al gauw dat hij 2x een dualcore in zijn systeem had zitten, dus gewoon een multi socket bord. Daar doet het Salland systeem al iets beter, 2x een quadcore.

Voeding is vind ik bij die workstations vaak twijfelachtig, zelfde met aantal beschikbare pins. Bij mijn kennis zaten te weinig aansluitingen. Waar ik toen ook achter kwam is dat games niet altijd goed om gaan met een dual socket CPU. Dus effectief had hij in sommige spellen slechts een dual core tot beschikking. Dat zal dan hier net iets beter uitvallen omdat het iig 2x een quad is.

Al met al zal ik net als jou niet snel zo'n systeem aanraden. Vooral lijkt me toepasbaar om wat server of renderachtige dingen op te testen oid. Daar kan ECC en de dual socket wel nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 10:15
€500 nieuwe game PC:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i3-6100 Boxed€ 119,-€ 119,-
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 53,95€ 53,95
1Gigabyte GV-N950OC-2GD€ 151,-€ 151,-
1Cooler Master Elite 342€ 28,95€ 28,95
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 34,95€ 34,95
1be quiet! System Power 8 400W€ 40,95€ 40,95
1Crucial BX200 240GB€ 60,95€ 60,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 489,75

Met wat meer opleg kan een Core i5 ook, of een snellere videokaart (bv een R9 380 met 4GB VRAM). Het besturingssysteem is ook zelf te voorzien nog, dan wordt het budget ook wat overschreden.

Ik zou echter het moederbord, processor en videokaart tweedehands kopen. Een Core i5 van een vorige generatie en een HD7950/R9 280 moeten dan zeker mogelijk zijn binnen het budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Zalmanman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:08:
En dan nog wat: Waarom wil je de videokaart importeren via Amazon? Wat is er mis met de Nederlansche retailers? Plus, het is stukken makkelijker qua garantie om je videokaart in Nederland te halen.
Verder with above 2.
Amazon is haast altijd goedkoper (x verschillende landen mogelijk om tussen te vergelijken) en uitmuntende klantendienst (geen gedoe, geld terug of gratis vervangen). Je betaald minder geld en hoeft er niets voor in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 500€ kan je al een degelijke amd setup maken. Met fx 6300 en eventueel gtx 950 of 960 kan je al mooi gamen.
Pagina: 1