ard1998 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:41:
ik heb vanmorgen nog een test gedaan met jouw css. toen ik deze code toevoegde was een deel van het menuprobleem opgelost
#menu>ul>li:hover,#logo:hover{
height:43px;
background:#00084A;
background-image:linear-gradient(#00084A,#00084A);
border-bottom:1px solid #00084A;
}
ik had helaas geen tijd om voor de instelligen nog een uitzonderig te schrijven, maar ik ga ervanuit dat jij dat ook kan
overgens zijn er nog veel onderdelen op t.net die wit weergeven worden, een aantal frontpage elementen en de faq.
Wow thanks, ik heb het meteen geïmplementeerd en nog even gezorgd dat dat stukje bij het tandwieltje weg is. De code zit nu op versie 1.11 en is
hier te vinden. Uiteraard ere wie re toekomt dus jouw naam staat in commentaar in de code opgenomen

. De onderdelen die op de frontpage wit zijn waren eerst paars, maar ik kwam er al snel achter dat niet lekker leest en heb ik ze met een update van de code wit gemaakt.
Gezien ik helaas niet meer tekst in mijn reactie mag plaatsen waar de code te vinden is zijn hier de precieze wijzigingen in versie 1.11 (ik heb namelijk nog wat gefixed).
Huidige versie 1.11
zorgt dat bij een muis over bij de icoontjes in de menu balk (waaronder ook de dm notificatie en enz.) geen roode lijntjes of boogjes meer word weergeven (met dank aan
ard1998). Bij kleinere schermformaten (tot 1099px) is de top van de tracker nu ook donkerblauw, dit ziet namelijk beter uit (op grotere schermformaten is huis dus gewoon nog paars

). wanneer met de muis over de linkjes word gegaan in dropdown menu's meer, die van het profiel (in mijn geval -zeehond) zijn de linkjes nu ook blauw in plaats van rood.
mocht de code dus nog langer worden zal ik iets moeten verzinnen om deze toch te kunnen blijven posten hier. (ik weet niet of tekst in code blokken namelijk ook mee telt bij het max aantal tekens).
edit
en inderdaad, ik kan versie 1.12 niet publiceren

Iemand een idee waar ik de code kan plaatsen? de code naar een mijn tweakers blog verplaatsen lijkt me ook niet helemaal gewenst.
[
Voor 17% gewijzigd door
Zeehond op 12-03-2016 12:26
]