A farewell to paars

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
ik heb vanmorgen nog een test gedaan met jouw css. toen ik deze code toevoegde was een deel van het menuprobleem opgelost

#menu>ul>li:hover,#logo:hover{
height:43px;
background:#00084A;
background-image:linear-gradient(#00084A,#00084A);
border-bottom:1px solid #00084A;
}

ik had helaas geen tijd om voor de instelligen nog een uitzonderig te schrijven, maar ik ga ervanuit dat jij dat ook kan ;)

overgens zijn er nog veel onderdelen op t.net die wit weergeven worden, een aantal frontpage elementen en de faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

ard1998 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:41:
ik heb vanmorgen nog een test gedaan met jouw css. toen ik deze code toevoegde was een deel van het menuprobleem opgelost

#menu>ul>li:hover,#logo:hover{
height:43px;
background:#00084A;
background-image:linear-gradient(#00084A,#00084A);
border-bottom:1px solid #00084A;
}

ik had helaas geen tijd om voor de instelligen nog een uitzonderig te schrijven, maar ik ga ervanuit dat jij dat ook kan ;)

overgens zijn er nog veel onderdelen op t.net die wit weergeven worden, een aantal frontpage elementen en de faq.
Wow thanks, ik heb het meteen geïmplementeerd en nog even gezorgd dat dat stukje bij het tandwieltje weg is. De code zit nu op versie 1.11 en is hier te vinden. Uiteraard ere wie re toekomt dus jouw naam staat in commentaar in de code opgenomen :). De onderdelen die op de frontpage wit zijn waren eerst paars, maar ik kwam er al snel achter dat niet lekker leest en heb ik ze met een update van de code wit gemaakt.

Gezien ik helaas niet meer tekst in mijn reactie mag plaatsen waar de code te vinden is zijn hier de precieze wijzigingen in versie 1.11 (ik heb namelijk nog wat gefixed).

Huidige versie 1.11
zorgt dat bij een muis over bij de icoontjes in de menu balk (waaronder ook de dm notificatie en enz.) geen roode lijntjes of boogjes meer word weergeven (met dank aan ard1998). Bij kleinere schermformaten (tot 1099px) is de top van de tracker nu ook donkerblauw, dit ziet namelijk beter uit (op grotere schermformaten is huis dus gewoon nog paars :)). wanneer met de muis over de linkjes word gegaan in dropdown menu's meer, die van het profiel (in mijn geval -zeehond) zijn de linkjes nu ook blauw in plaats van rood.

mocht de code dus nog langer worden zal ik iets moeten verzinnen om deze toch te kunnen blijven posten hier. (ik weet niet of tekst in code blokken namelijk ook mee telt bij het max aantal tekens).

edit
en inderdaad, ik kan versie 1.12 niet publiceren :/ Iemand een idee waar ik de code kan plaatsen? de code naar een mijn tweakers blog verplaatsen lijkt me ook niet helemaal gewenst.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeehond op 12-03-2016 12:26 ]

Philips Hue Secure Contact sensor Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
misschien kan je tijdelijk de css opslaan in een txt bestand en deze uploaden naar de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

ard1998 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:06:
misschien kan je tijdelijk de css opslaan in een txt bestand en deze uploaden naar de cloud.
Kan ik bestanden in private storage voor iedereen toegankelijk maken? Of bedoel je zoiets als OneDrive. Ik heb ook ven met een blogpost geprobeerd maar zelfs dat gaat niet, en dan heb ik alleen maar de code en nog niet eens een verhaaltje erbij... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom post je het niet gewoon hier zodra je klaar bent? Je bent duidelijk nog volop bezig. Bovendien maak je het dan moeilijker voor de "competitie." :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

NMe schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:18:
Waarom post je het niet gewoon hier zodra je klaar bent? Je bent duidelijk nog volop bezig. Bovendien maak je het dan moeilijke voor de "competitie." :P
Versie 1.12 heb ik klaar, mochten er verder geen bugs meer komen bovendrijven zal er waarschijnlijk niets meer veranderen (oei dit heb ik eerder gezegd :P). Inmiddels heb ik de code toch compact genoeg weten te maken dat hij in een weblogpost past maar niet in mijn eerdere reactie.

Maar ook al zou ik nog zaken wijzigen, veranderd er weinig aan dat de code niet hier in een reactie past. Of ik zou een reactie moeten posten met alleen de code en verder niets. Ik ben me er bewust van dat als ik mijn code verplaatst ik het moeilijker maak voor de "competitie." daarom geniet het plaatsen van de code in een blogpost ook niet van mijn voorkeur.

edit
als ik niet meer de = css gebruik in de code blokken kan ik wel mijn nieuwe versie posten in mijn eerdere reactie. Hoewel dan dus de opmaak weg valt. Ik weet niet waardoor dit komt en of dit een bugje is maar versie 1.12 is nu hier te vinden.

Ik zag overigens dat als ik een blogpost maak van mijn custom css ik dan niet de eerste ben. In eerste instantie wilde ik hier mee wachten tot na de wedstrijd omdat als ik nu al een blogpost maak mijn code dan breder onder de aandacht zou komen dan de code van iemand zonder tweakblog. Even kijken of ik nu al een blogpost neer zet.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeehond op 12-03-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
zullen we een apart topic openen voor de definitieve inzendingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ard1998 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:30:
Waarom ? daar is dit topic toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Dit lijkt me eerder gezegd iets voor zeef om over te beslissen. Ik weet niet of er misschien zoiets al op de planning stond na 29 maart zodat er gestemd kan worden? Ik vind het nog niet meteen zo'n gek idee om in een topic allen definitieve inzendingen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 16:18
Leuk. Paars even aangezet. Daarna een kijkje in de huiskamer. Vroeger had een topic alleen niet 100 pagina's. Toch niet helemaal het zelfde als vroeger!

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:48:
[...]

Waarom ? daar is dit topic toch voor?
Zeehond schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:01:
[...]

Dit lijkt me eerder gezegd iets voor zeef om over te beslissen. Ik weet niet of er misschien zoiets al op de planning stond na 29 maart zodat er gestemd kan worden? Ik vind het nog niet meteen zo'n gek idee om in een topic allen definitieve inzendingen te zetten.
[Paars] Post hier je definitieve CSS scripts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:14

Electrowolf

Mod met Liefde!

Er zijn nu een aantal losse CSS wedstrijdresultaattopics met allemaal goede CSS setjes voor GoT en de FP. Echter merk ik wel dat ze allemaal zeer snel in de vergetelheid vervallen. Zou het mogelijk zijn er iets centraals van te maken zodat ze ook voor mensen die wat minder vaak op GoT rondstruinen te vinden zijn? BV een referentiepagina (of link naar) bij de custom css in je profiel? Al is het maar dat ze goed getagged worden en de link een search is naar die tag ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Zeehond schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:01:
[...]

en hoe kom je op 29 maart? er is aleen gezegd dat paars en grijs op 29 maart gestaakt word. misschien is het inzendronde tot en met 24 maart zodat de community van 25 tot en met de ochtend van 29 maart kan stemmen.dan hebben we een "winnaar" op het moment dat paars en grijs gestaakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Zullen we de inzendtermijn sluiten op 4 april? Dan heeft iedereen ruim de tijd om een inzending te maken.
Electrowolf schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:32:
[...]

Er zijn nu een aantal losse CSS wedstrijdresultaattopics met allemaal goede CSS setjes voor GoT en de FP. Echter merk ik wel dat ze allemaal zeer snel in de vergetelheid vervallen. Zou het mogelijk zijn er iets centraals van te maken zodat ze ook voor mensen die wat minder vaak op GoT rondstruinen te vinden zijn? BV een referentiepagina (of link naar) bij de custom css in je profiel? Al is het maar dat ze goed getagged worden en de link een search is naar die tag ;).
Dat inzendtopic, dat houden we als centraal topic aan. :)

[ Voor 75% gewijzigd door zeef op 14-03-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

ard1998 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:43:
[...]

en hoe kom je op 29 maart? er is aleen gezegd dat paars en grijs op 29 maart gestaakt word. misschien is het inzendronde tot en met 24 maart zodat de community van 25 tot en met de ochtend van 29 maart kan stemmen.dan hebben we een "winnaar" op het moment dat paars en grijs gestaakt worden.
Dat kwam af van het volgende
Vanaf nu tot en met dinsdag 29 maart kunnen alle ingelogde tweakers paars en silver gebruiken*. Iedereen die nog een nostaligsche blast from the past wil doen kan zijn hart nog een keer oldskool ophalen.
en een stukje verder staat
We gaan tijdens die periode een wedstrijd houden: wie maakt de mooiste CSS-versie van paars?
Vanwege die ging ik er vanuit dat daarmee werd terugverwezen naar vanaf nu tot 29 maart en dat dus ook de inzend tijd voor je custum css was.
zeef schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:56:
Zullen we de inzendtermijn sluiten op 4 april? Dan heeft iedereen ruim de tijd om een inzending te maken.
Is mij prima op het moment zijn er nog maar weinig inzendigen dus ruim te tijd geven tot 4 april lijkt mij geen slecht idee. maar het is uiteraard aan tweakers om daar over te beslissen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
4 april it is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

zeef schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:56:

[...]

Dat inzendtopic, dat houden we als centraal topic aan. :)
Ik bedoel vooral dat dit de zoveelste css wedstrijd is met een eigen inzendtopic.

Op dit moment vervalt het harde werk dat er wordt gedaan om iets moois te maken voor deze wedstrijden helaas snel in de vergetelheid. Daarom zou ik het mooi (en handig voor mezelf :7) als er iets mee zou gebeuren.

Makkelijkste zou bv een tag zijn, maar iets fanciers kan natuurlijk ook.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
misschien op het forum een forumlist maken voor wedstrijden waarin je categorieen hebt, en per categorie aparte topics per wedstrijd.

Overgens heb ik net V1.0_RC1 gepost in het hiervoorbestemde topic. ik ben benieuwd of er iemand suggesties of verbeteringen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-07 13:03

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

geen echte tweaker hier :( heb hem op paars gezet, nadien op silver maar zie geen mogelijkheid om naar de huidige te gaan? Of het is al te laat op de dag :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
dj_vibri schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:24:
geen echte tweaker hier :( heb hem op paars gezet, nadien op silver maar zie geen mogelijkheid om naar de huidige te gaan? Of het is al te laat op de dag :)
Hier kiezen voor tweakers_ng, dan heb je 'gewoon' weer terug.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ikT2UInmFI4Ziw1ITH4qY6k3/full.png

[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 15-03-2016 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-07 13:03

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

zeef schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:40:
[...]

Kiezen voor tweakers_ng, dan heb je 'gewoon' weer terug.
dadelijk eens proberen, had tweakers gekozen (geen _ng erachter, deze staat er niet tussen :d ), maar dan kreeg ik alsnog een oude styling terug (op zich geen probleem hoor, stoor er mij verder niet aan en is lekker nostalgisch vroeg het mij alleen af :) )

update: Inderdaad veel te laat voor mij :$ zat bij stylesheet te kijken :$ :O

[ Voor 8% gewijzigd door dj_vibri op 15-03-2016 14:44 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Vandaag ng een beetje zitten sleutelen aan de bottom van de pagina. Dit heb ik er uiteindelijk va gemaakt om deze meer met de header te laten overeenkomen.

bottom zoals getoond op grotere schermen bijv. laptops en desktops. (minimaale breedte 1100px)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1k2Nh0ldby3WEfdCJqN8FQhK/thumb.png

Overigens verschilt ook per schermformaat hoe de bottom precies zal worden weergegeven

[ Voor 8% gewijzigd door Zeehond op 16-03-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ik ga binnenkort meer comments in mijn css zetten om de css te verduidelijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Vandaag bezig geweest met het mooier maken van de tracker, en het beter integreren van de tracker met de rest van de lay-out. Verder nog een paar bugs geplet. De nieuwste versie staat hier

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bP2lnB9iAnbX4uDjTrh6COxy/thumb.png

edit
huidige versie 1.21 Fix bottom mobiele versie

[ Voor 6% gewijzigd door Zeehond op 20-03-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Ondertussen heb ik (volgens mij) alle geplande functies geïmplementeerd. Ik hoop dat er geen bugs meer in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-07 22:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

ard1998 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:05:
Ondertussen heb ik (volgens mij) alle geplande functies geïmplementeerd. Ik hoop dat er geen bugs meer in zitten.
Top! Ik heb echter nog een klein verzoekje.
Je hebt in de topics zelf mooi de posts om en om een ander kleurtje gegeven.

Dit was bij de oude paars ook het geval in de active topics listing.
Kun je het daar nog maken?
Je hebt het nu zo gemaakt dat de kleuren verticaal steeds wisselen (kolommen dus), maar dat zou eigenlijk op de rijen moeten zijn, in plaats van de kolommen!

Vast bedankt :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Bedankt voor de suggestie, ik ga er vanmiddag mee aan de slag :)

--- edit ---

waarschijnlijk heb je het niet over de active topics listing
- oud https://web.archive.org/w...earch?action=activetopics
- nieuw http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics

maar over de instellingen (vroeger prefs)
- oud https://web.archive.org/w....tweakers.net/preferences
- nieuw https://secure.tweakers.net/instellingen/layout/

heb ik dat goed?

[ Voor 77% gewijzigd door ard1998 op 22-03-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Versie 1.22 breng Paarse DM, notificatie en producten menu's en 2 bugfixes. De CSS code is hier te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/8EkdziXh2Dj6TzfnGBPvFLuF/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nice! d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:56

mace

Sapere Aude

* mace pours one out for the dead homie
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3xz2BPbIqcqpFDKXsI/giphy.gif

[ Voor 8% gewijzigd door mace op 22-03-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
V1.0_RC10 is uit. het is waarschijnlijk een van de laatste RC's

ik heb de notificaties aangepast en het ziet er momenteel zo uit
notificatie op mobiel zit het er vrijwel hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Zou iemand willen helpen met het vinden van bugs in V1.0_RC13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

sharp ABC lexicon

ard1998 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 11:40:
Zou iemand willen helpen met het vinden van bugs in V1.0_RC13?
Ja hoor, draaide nog RC9 :)

look sharp, ten sharp, roxette the look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ik heb de afgelopen twee dagen veel bugs geplet en wat dingen toegevoegd(en 4 RC's uitgebracht :) )

-- EDIT --

RC15 is uit, het kan zomaar de laatste RC zijn voordat 1.0 uitkomt. :)

-- nog een editit --

RC 16 is uit, verbeteringen met navigeren in pricewatch.

[ Voor 61% gewijzigd door ard1998 op 25-03-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
versie 1.0 is klaar en is vanaf hier te kopiëren :D

we kunnen de klassieke paars nu met een gerust hart uitzwaaien :w en het nieuwe verwelkomen.

Ik wil beloven dat ik de css na de wedstrijd blijf ondersteunen en verbeteren. Bugmeldingen, suggesties en vragen blijven welkom.

[ Voor 13% gewijzigd door ard1998 op 26-03-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Vandaag flink aan de CSS gesleuteld. een update van versie 1.22 naar 1.24 brengt:
  • Wanneer er met de muis over een notificatie heen word bewogen wordt deze blauw.
  • Fix voor witte achtergrond als er items in producten vergelijker staan
  • Paarse tracker op smartphones
  • Paarse dm, notificatie en producten menu's op smartphones
  • Paarse navigatie menu's op smartphones
  • bredere menubalk bij schermen tussen de 1100px en 1499px.
De code is hier te vinden

Klik op een plaatje voor een grotere versie
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jVQG4vlqKQHIKdlmzCAEs5Qa/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZUILMaQi1rsnZdBKVUmEhuML/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/A2wEnzgesxQOfUqMsmHvcvn4/thumb.png

[ Voor 5% gewijzigd door Zeehond op 26-03-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef

't is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Laatst online: 24-07 23:15

DDX

:'(

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-07 21:43

allure

Titaan fase 2/3

Shit! Dat is wennen na 15jaar "paars" gebruikt te hebben...

Cold turkey over haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:29

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

R.I.P. paars :'(

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX

DDX

Meteen ook afscheid van m'n abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Maar gelukkig hebben we twee CSS die paars aflossen

offtopic:
waneer is interatie #83 beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ard1998 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:24:
Maar gelukkig hebben we twee CSS die paars aflossen

offtopic:
waneer is interatie #83 beschikbaar?

[ Voor 24% gewijzigd door Kees op 29-03-2016 13:42 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

En hoeveel mensen hadden paars als voorkeur staan aan het einde van de afscheidsperiode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Electrowolf schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:56:
[...]

En hoeveel mensen hadden paars als voorkeur staan aan het einde van de afscheidsperiode?
Volgens onze schattingen zo'n 125*.

*= 122 gebruikers met 'got' of 'silver' die afgelopen 2 maanden ook actief zijn geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door zeef op 29-03-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Hmm, maar een toename van 50 tot 100% aan actieve gebruikers. Had verwacht dat het er nog wel meer zouden zijn nu het nog voor de laatste keer kon. Klaarblijkelijk zijn er ook veranderingen die wat minder geschreeuw vanuit de community teweeg brengen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 03:24

Major Carnage

waki miko Reimu

Dat is wel even een schok zeg, zo'n totaal andere forum layout :'(

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:02

_Ernst_

Mark It Zero!

DDX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:04:
^^ Dit inderdaad.

Erg wennen dit, oogt op het eerste gezicht ook allemaal een stuk minder ruimte-efficiënt (myreact page is 3 keer zo lang, en moet naar de helft van de pagina scrollen om hetzelfde te zien al voorheen).

Last.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 16:30

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je bovenaan op het tandwieltje klikt en dan vervolgens "Algemeen" ook nog uitvouwd, dan kun je onderaan de dichtheid op 'compact' zetten. Dat moet een eind schelen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Deze poll gaat over de eerste CSS uit dit forum
[Paars] Post hier je definitieve CSS scripts

Poll: wat vind je van mijn CSS
Geweldig
Henk
Leuk
Gaat wel
Niet mijn smaak
Slecht
Overig (post uw mening)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=396711&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 7% gewijzigd door ard1998 op 30-03-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

De Vernieuwde telecomvergelijker bracht een extra tablad Prijzen met abonoment. Echter was in mijn CSS hiervoor niet altijd genoeg ruimte waardoor tabladen half weg vielen achter henk. In versie 1.26 is dit verholpen. De nieuwe code is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 03:24

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik sluit me aan bij de opmerkingen van Ernst. Ik heb zojuist de aangegeven optie voor compacte weergave aangezet, wat maar dat verhelpt niet dat er een enorm notepad vak ruimte inneemt dat ik elke keer weer weg moet scrollen om iets te kunnen zien. Door de huidige indeling blijft er onder het profielicon een hoop lege ruimte over.
De links naast je profielinformatie en vervolgens dat notepad ergens anders (eigen tab ofzo, of optie om uit te zetten) zou voor mij al een stuk prettiger werken.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De layout van de MyReact-pagina is juist vrijwel gelijk gebleven sinds paars, toch? Goed, de styling is moderner gemaakt maar de layout an sich is AFAIK hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Echt gaaf dit het begin van Tweakers in leven te houden. Succes met de mensen die een mooie paarse layout in elkaar zetten.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ik heb net 1.0.6 uitgebracht waarin ik de tweakmoticons achtergrond heb aangepast zodat het overeenkomt met de rest van de CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik zou niet teveel moeite in TweakMoticons steken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
zeef schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:02:
Ik zou niet teveel moeite in TweakMoticons steken. :+
ach, het was slechts een toevoeging van 3 lijnen CSS.

--- edit ---
In 1.0.7 zijn deze lijnen css weer weggehaald

[ Voor 12% gewijzigd door ard1998 op 02-04-2016 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
De stemronde kan officieel beginnen, ik heb er zin in.

--- edit ---
zeef, hoe gaat er eigenlijk op de CSSjes gestemd worden?

[ Voor 40% gewijzigd door ard1998 op 06-04-2016 08:50 . Reden: vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ard1998 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:10:
De stemronde kan officieel beginnen, ik heb er zin in.

--- edit ---
zeef, hoe gaat er eigenlijk op de CSSjes gestemd worden?
Even een poll aanmaken. :)

Paarse CSS winnaar kiezen

Wie gaat het worden? jullie gaan kiezen! :)

Je gebruikt een adblocker en daarom kun jij niet meedoen aan deze actie. Lees over ons verdienmodel en waarom jouw steun voor ons belangrijk is.

Aantal stemmen: 31. Deelname gesloten op 28-04-2016 15:41. Stemmen is niet meer mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 07-04-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Yeah er mag gestemd worden *O* Even nog snel mijn foto album geüpdatet met recente plaatjes.

Voor wie aan het zoeken is, de twee CSS codes zijn hier te vinden

Nu moet ik opletten voordat mijn nickname ineens gewijzigd word maar -zeehond is met een kleine letter, detail :P

[ Voor 38% gewijzigd door Zeehond op 08-04-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-08 16:20
als abonnee maak je bovendien meer kans om te winnen.
Wordt er iets verloot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
nee, er word niets verloot, je kunt het meer vergelijken met een voetbal wedstrijd, de winnaar krijgt 3 punten en de verliezer 0.

Beide CSSen zijn van goede kwaliteit, ik raad aan om ze beide uit te proberen. op desktop en mobiel. we hebben ons beide voornamelijk op de desktopvariant gewerkt, maar ook hebben we beide aan de mobiele versie gesleuteld.

[ Voor 16% gewijzigd door ard1998 op 08-04-2016 07:11 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Direct gevolg van zeef die de polltool misbruikt? :+

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Beide CSSen zijn ook heel anders. Ze zijn beide natuurlijk voornamelijk paars maar de manier waarop de kleuren gebruikt zijn bijvoorbeeld is toch heel verschillend. Allebei proberen is dus inderdaad een aanrader zoals ard1998 ook aangeeft. Ook als je aan het begin van de wedstrijd er een hebt geprobeerd is het toch wel waard om ze nu beide nog eens te proberen aangezien ze gedurende wedstrijd nog flink verder ontwikkeld zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Zeehond op 07-04-2016 16:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 11:41
Moeilijk! Maar gestemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ik was gisteren buiten de css wedstrijd om bezig met het maken van een nieuw Proof Of Concept paars css, omdat het kan:) van deze word het de bedoeling dat het een zo goed mogelijke replica word van de oude layout, en niet een Port van de kleuren naar de nieuwe layout.

/*edit - screenshot weggehaald*/

wat vinden jullie ervean (kleur word later toegevoegd, en het bevat nog wat layoutfouten)?

[ Voor 51% gewijzigd door ard1998 op 20-04-2016 07:37 . Reden: oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat is het dan precies waar je commentaar op wil? De kleur is er nog niet, en het enige stukje layout dat er is, is de header die ook nog eens fouten bevat. Misschien kun je beter net iets langer wachten voor je commentaar vraagt, want nu is er gewoon geen commentaar te geven besides the obvious. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ja, een verbeterpuntje voor volgende keer :) ik post wel als ik wat meer te laten zien heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Wordt sowieso lastig zonder functionaliteit te verliezen, in mijn CSS heb ik namelijk ook geprobeerd de menu balk van het oude GoT na te bouwen, maar moest toch op sommige plaatsen wat water bij de wijn doen. Maar succes :)

[ Voor 16% gewijzigd door Zeehond op 19-04-2016 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
na de foto van gisteren wil ik jullie vandaag een nostagie shot geven.

screenshot

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ard1998
eerste pagina die (volgens mij) klaar is. wat vinden jullie hiervan?

screenshot 2

[ Voor 168% gewijzigd door ard1998 op 21-04-2016 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 11:41
ard1998 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:40:

[afbeelding]
Heel authentiek! Respect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Wow, wat fraai :) Was de menubalk trouwens niet voorzien van witte linkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
AW_Bos schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:31:
Wow, wat fraai :) Was de menubalk trouwens niet voorzien van witte linkjes?
Je hebt gelijk, even een kleine verandering erin stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:39

Lief Adje

Love is in the air

[afbeelding]
top! _/-\o_

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09

Tarin

Just plain weird.

[afbeelding]
Cool! Dat is waar ik aan denk bij 'Paars' :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

ard1998 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 06:55:
[...]

Je hebt gelijk, even een kleine verandering erin stoppen :)
Is dit met alleen CustomCSS gedaan, of ook met een beetje hulp van Stylish/Greasemonkey? In ieder geval is het knap gedaan :).

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 22-04-2016 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ard1998
AW_Bos schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:14:
[...]

Is dit met alleen CustomCSS gedaan, of ook met een beetje hulp van Stylish/Greasemonkey?
alleen CustomCSS, niets anders :)

-edit-
ik zie net op het internet archieve dat er nog een balkje onder de #top hoort voor enkele navigatieonderdelen.

[ Voor 20% gewijzigd door ard1998 op 22-04-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

[afbeelding]
Cool, ziet er mooi uit ard1998. Ben wel benieuwd hoeveel uurtjes werk daarin is gaan zitten :)

-edit-
Dat balkje onder de #top zijn volgens mij geen navigatie onderdelen maar de namen van de kolommen van de tabel.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeehond op 22-04-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Dat klopt, maar Op enkele Forum onderdelen worden deze voor navigatie gebruikt voor postnavigatie.

Ik denk dat er afgelopen 4 dagen 15-25 uur ingezeten hebben, en ik Ben nog niet klaar.

Maar zodra ik zeker Ben dat de CSS niet heel erg glitcht zet ik deze online, hopelijk kunnen de devvers iets maken dat je op gatheringofTweakers.net een andere CSS kan hebben dan op tweakers.net. want anders zullen enkele onderdelen van de website niet bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

ard1998 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:23:
Dat klopt, maar Op enkele Forum onderdelen worden deze voor navigatie gebruikt voor postnavigatie.
Bedankt, dat wist ik niet.
Ik denk dat er afgelopen 4 dagen 15-25 uur ingezeten hebben, en ik Ben nog niet klaar.
Dat is flink wat. Nog geslapen :P?
Maar zodra ik zeker Ben dat de CSS niet heel erg glitcht zet ik deze online, hopelijk kunnen de devvers iets maken dat je op gatheringofTweakers.net een andere CSS kan hebben dan op tweakers.net. want anders zullen enkele onderdelen van de website niet bereikbaar zijn.
Eventueel kun je een feature request indienen bij mooie features. Ik weet niet of het hoog op het lijstje komt te staan maar je kunt het altijd proberen.

Is het anders geen optie om die onderdelen ergens anders te implementeren zonder dat de layout aangetast wordt? (overigens was dit ook het probleem wat ik hier eerder aanhaalde in mijn reactie van 19 april 2016 14:41 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Zeehond schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:14:
[...]

Bedankt, dat wist ik niet.

[...]

Dat is flink wat. Nog geslapen :P?

[...]

Eventueel kun je een feature request indienen bij mooie features. Ik weet niet of het hoog op het lijstje komt te staan maar je kunt het altijd proberen.

Is het anders geen optie om die onderdelen ergens anders te implementeren zonder dat de layout aangetast wordt? (overigens was dit ook het probleem wat ik hier eerder aanhaalde in mijn reactie van 19 april 2016 14:41 uur).
Om zo veel mogelijk overeen te komen met het origineel heb ik besloten om deze niet weer te geven . geen notificatiebalk en geen andere hulpmiddelen, en het is nog niet mogelijk om hit te loggen zonder CSS te bewerken via de console (of je moet de goede link hebben of een weergave breedte kleiner dan 1001px of een smartphone gebruiken)

Ja ik slaap nog wel :) ik werk tussen het leren voor de examens aan de CSS, aleen maar studeren werkt niet.

Bij mooie feautures had ik de vraag al gesteld, maar ik kreeg de reactie dat ik waarschijnlijk de enige zal zijn die de functie zal gebruiken. (Tijd voor een handtekeningenactie :*) )

[ Voor 3% gewijzigd door ard1998 op 22-04-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

ard1998 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:22:
[...]

Om zo veel mogelijk overeen te komen met het origineel heb ik besloten om deze niet weer te geven . geen notificatiebalk en geen andere hulpmiddelen, en het is nog niet mogelijk om hit te loggen zonder CSS te bewerken via de console (of je moet de goede link hebben of een weergave breedte kleiner dan 1001px of een smartphone gebruiken)
Kan ik mij voorstellen, maar ik ben bang dat het verlies van functionaliteiten zoals DM en notificaties wel gaat tegenwerken. En een loguit button is wel een puntje. Ik weet niet waar je tegenaan loopt, mocht je code goed van commentaar voorzien zijn wil ik er wel naar kijken.
Ja ik slaap nog wel :) ik werk tussen het leren voor de examens aan de CSS, aleen maar studeren werkt niet.
Spannende tijd, succes voor je examens d:)b
Bij mooie feautures had ik de vraag al gesteld, maar ik kreeg de reactie dat ik waarschijnlijk de enige zal zijn die de functie zal gebruiken. (Tijd voor een handtekeningenactie :*) )
Een paar dozen choco toffs werkt denk ik beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Zeehond schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:43:
[...]

Kan ik mij voorstellen, maar ik ben bang dat het verlies van functionaliteiten zoals DM en notificaties wel gaat tegenwerken. En een loguit button is wel een puntje. Ik weet niet waar je tegenaan loopt, mocht je code goed van commentaar voorzien zijn wil ik er wel naar kijken.
De commentaar is beter dan vorige css, maar nog het goed is vraag ik me af :) het enige wat ik nog niet weet is hoe ik die functies ga implementeren zonder dat het in strijd komt met de stijl van de CSS. Maar eerst ga ik me focussen op de geplande functies.

Misschien kan ik iets neerzetten in #bottom

Weet iemand of ik hier een CSS mag posten die enkele delen van de site ontoegankelijk maakt? Zo ja dan post ik m straks, in het nee geval stel ik eerste testversies uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ik heb dit project verplaatst naar The comeback of paars, met code

[ Voor 5% gewijzigd door ard1998 op 23-04-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Zeef, wat is de uitslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Over nieuwschierig gesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Een beetje ;) jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
ard1998 20 stemmen
-zeehond 11 stemmen

Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Gefeliciteerd ard1998 d:)b geniet van je prijs.

En de personem die op mij gestemd hebben uiteraard bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ard1998
-zeehond, ik wil je bedanken voor deze vriendschappelijke wedstrijd. Vooral dat we elkaar helpte met het verbeteren van onze CSS en maakte dit dit een geslaagd evenement. Voor de deelnemers en de eindgebruikers.

Ik Ben blij met de prijs en ik ga voorlopig door met tweaken. Met onder andere het terugbrengen van de orginele goT layout en andere projecten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

ard1998 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:23:
-zeehond, ik wil je bedanken voor deze vriendschappelijke wedstrijd. Vooral dat we elkaar helpte met het verbeteren van onze CSS en maakte dit dit een geslaagd evenement. Voor de deelnemers en de eindgebruikers.
Bedankt, andersom het zelfde :) . We hebben inderdaad elkaar kunnen helpen (ard1998 en ik hebben regelmatig via DM contact gehad), wat dit inderdaad een goeie vriendschappelijke wedstrijd maakte.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zeef
Omdat de beide heren erg hun best hebben gedaan heb ik niet een maar twee keer een jaar Plus uitgedeeld. Dus -zeehond, gefeliciteerd met je troostprijs en ard1998 krijgt 'm na mijn (welverdiende :P) vakantie thuisgestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

zeef schreef op donderdag 28 april 2016 @ 23:58:
Omdat de beide heren erg hun best hebben gedaan heb ik niet een maar twee keer een jaar Plus uitgedeeld. Dus -zeehond, gefeliciteerd met je troostprijs en ard1998 krijgt 'm na mijn (welverdiende :P) vakantie thuisgestuurd.
Super, bedankt zeef :) Toen ik jouw bericht las kreeg ik de vraag waarom ineens zo glunderde dus dat zeg denk ik wel genoeg.

Nogmaals bedankt en geniet van je vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een geweldig einde en beide een verdiende beloning! d:)b

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

DDX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:04:
Verloopt morgen en de reden dat dat ik jaren een abonnement had is helaas geschrapt, dus ga hem niet meer verlengen.
Bedankt voor het jaren draaidend houden van paars 8)

[ Voor 24% gewijzigd door DDX op 06-06-2016 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Het heeft even een tijd op zich laten wachten maar ik heb mijn CSS code geüpdatet zodat deze weer goed werkt met de laatste Development-iteratie (#86). Ook heb ik zo nog wat verbeteringen doorgevoerd zoals in de leesbaarheid. Verder is de code opgeschoond. Helaas heb ik wel henk moeten vervangen door het normale tweakers logo aangezien de henk die ik gebruikte niet meer online staat.

De nieuwe versie draagt 2.0 en de code is hier te vinden en via mijn tweakblog. Ik moet nog even kiiken waar ik nieuwe versies in de toekomst plaatst.

Bugs, suggesties? DM.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JkyGeK8RGkCMlSTiFNOAfZNK/medium.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Zeehond op 10-06-2016 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Bij deze is versie 2.1 beschikbaar welke een paar zaken fixt in de mobiele versie van tweakers.net De code is hier te vinden. Ik heb besloten Nieuwe versies in het [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?' topic te plaatsen. Dit is dus de laatste versie welke in dit in topic wordt geplaatst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ard1998
Zeehond schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:54:
Bij deze is versie 2.1 beschikbaar welke een paar zaken fixt in de mobiele versie van tweakers.net De code is hier te vinden. Ik heb besloten Nieuwe versies in het [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?' topic te plaatsen. Dit is dus de laatste versie welke in dit in topic wordt geplaatst :)
Nu ik na mijn examens genoeg tijd heb ben ik bezig met een volledig herschreven versie van mijn css, hiermee wil ik de groote verkleinen en compactabiliteit inbouwen met de nieuwe stijl wijziggingen.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Inzendingen voor de wedstrijd kun je doen in [Paars] Post hier je definitieve CSS scripts, discussiëren over de inzendingen mag hier.