Specificaties > Airflow > Cablemanagement?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark met een k
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 22:32
Ik keek net in de pricewatch bij behuizingen en daar viel me bij de specificaties op dat in het tabblad airflow er een eigenaardige omschrijving staat van "Kabelmanagement".

"Heeft de behuizing de mogelijk om de kabels goed weg te werken zodat er een goede airflow mogelijk is."

Toevallig heeft Linus Tech tips hier laatst een video over gemaakt en ***SPOILER ALERT*** het maakt geen zak uit wat je met je kabels doet qua airflow. Ik zou hem bij bay's en aansluitingen zetten, dat komt meer in de buurt van kabels dan airflow ;)

Verder vind ik jullie te gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:33

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vroegah, toen we PATA-cables hadden en 99% van de PSU niet modulair was en toen CPU's per GHz meer hitte genereerden en CPU-coolers nog geen heatpipes hadden etc etc, toen was de PC kast nogal snel krap/bekrompen en was het wel zaak om de hele bende netjes opgeruimd te houden.

Desondanks vind ik de handigheid van cable-management wel goed om te weten; als je een systeem bouwt met 2 Xeons, 3 Nvidia Titans en 12 3.5" disks (als voorbeeld), heb je een redelijke uitdaging om je intakes & outtakes te voorzien van fans om langs de muur van HDD's te komen en de hitte van de GPU's af te voeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen willen hun kast clean houden en dus weten of er de beschikking tot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark met een k
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 22:32
Ik zeg alleen dat de beschrijving krom is, en niet bij airflow thuis hoort. Ik ben ook een groot fan van cable management en een mooie opgeruimde pc als je door je window kijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

mark met een k schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:37:
Ik zeg alleen dat de beschrijving krom is, en niet bij airflow thuis hoort. Ik ben ook een groot fan van cable management en een mooie opgeruimde pc als je door je window kijkt.
Ik heb deze specificatie verplaatst naar de groep "Bays en aansluitingen" en de beschrijving aangepast:
Heeft de behuizing de mogelijkheid om de kabels goed weg te werken. Dit heeft niet alleen positieve invloed op de airflow, maar ook om de binnenkant netjes uit te laten komen bij windowed behuizingen.