Toon posts:

hd probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier met een compaq deskpro 4000...maar als ik opstart geeft hij een hd fout : 1720 - intellisafe harddisk detexts imminent failure. Iemand enig idee wat dit betekend? de hardeschijf is een WD caviar 21600....

greetz

Verwijderd

als het zomaar is gebeurd dan is dat ding gewoon stuk (het is een WD => dus stuk)

Je kan natuurlijk ook altijd ff je voeding checken

Verwijderd

Topicstarter
dus WD ---> stuk :) gelukkig is het niet mijn eigen pc...

Verwijderd

Topicstarter
maja eerst nog even alles opnieuw aansluiten

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is ie dood ja

Verwijderd

bij al mijn kennissen gingen al hun WD schijfies dood om de vreemdste redenen, mijne omdat ik een nieuwe monitor aansloot :? :? :?

ps. hun garantie is wel goed, heb op de zwarte markt 5 wd schijfies gekocht voor 5 piek die defect waren, opgestuurt en kreeg nieuwe terug >:)

Verwijderd

Topicstarter
:) da's kut...maarja nogmaals....hij is toch niet van mij :)

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Dit is een bekende fout in de compaq deskpro 4000 serie. Het komt doordat oudere harddisks te laat reageren op de oproep van de Bios of ze er wel zijn tijdens het opstarten. Er is een nieuwere bios op de Compaq site, maar die werkt niet altijd. Een nieuwe HD is ook een oplossing. Als je nog garantie hebt, dan krijg je voor dit probleem gegarandeerd een neiuwe HD.

Bij een vorige klus waren binnen de garantie van alle 4000's de HD's vervangen, en de Bios'en geflashed. Dit heeft precies tot na de garantie periode gewerkt, daarna hebben we ze maar uit de roulatie gehaald en op een hoop gegeooid voor inderdelen.

Best wel jammer, die moederborden hebben standaard 8 geheugenbankjes! (8*32=256Mb in je 200MMX pc'tje is :9 )

Verwijderd

Topicstarter
garantie kunnen we hier vergeten :( ik ben deze pc's aan het klaarmaken voor verkoop dus.....

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kicked/to.OM
Pagina: 1