Gammii Mobile games

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Ik krijg net een gratis bericht van Gammii Mobile games:
Je gebruikt abonnement Gammii Mobile games , kosten 5 Euro per week, bla bla. Afmelden: payinfo.nl

Als je op payinfo.nl je nummer invult krijg je een sms met code die je kunt invullen zodat je een overzicht krijgt van je abonnementen, met de mogelijkheid je af te melden. Dat afmelden is gelukkig gelukt.

Maar ik heb mij nooit ergens voor aangemeld? Hoe kan dit?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Beste antwoord (via evilution op 16-06-2016 21:04)

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hier ook even een reactie, op basis van het nieuws van vandaag evilution in 'nieuws: Akkoord met betaalde sms-dienst geldt alleen als gebrui...
en mijn oude topic X-VF-ACR header blokkeren (Vodafone)

Ik heb net via 4G op gammii.com (Mobster Ltd) op "bestel" geklikt en die zegt "mission accomplished" (geen sms ontvangen, heet ook "Mobiele internet diensten").
Doe ik dit via WiFi dan vraagt hij om mijn mobiele telefoonnummer.
Blijkbaar doet Vodafone nog steeds iets stiekems.

Ik hou mijn rekening in de gaten!

[ Voor 5% gewijzigd door DJMaze op 17-06-2016 00:07 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Iemand? Met google vond ik niets en ben toch een beetje ongerust dat ik blijkbaar zonder medeweten ergens voor ben aangemeld.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 11:47
Is er ook al eens €5 afgeschreven door die club? Klik

[ Voor 93% gewijzigd door Baserk op 02-03-2016 21:39 . Reden: link erbij ]

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

evilution schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:14:
Iemand? Met google vond ik niets en ben toch een beetje ongerust dat ik blijkbaar zonder medeweten ergens voor ben aangemeld.
Misschien heeft iemand jouw nummer en had diegene kwaadwillende gedachten.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:46

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Anonymoussaurus schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:44:
[...]

Misschien heeft iemand jouw nummer en had diegene kwaadwillende gedachten.
Dan moet je nog steeds een bevestigings SMS sturen.

Als je in je SMS app kijkt, zie je daar geen bevestigings SMS?

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 748939

evilution schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:25:
Ik krijg net een gratis bericht van Gammii Mobile games:
Je gebruikt abonnement Gammii Mobile games , kosten 5 Euro per week, bla bla. Afmelden: payinfo.nl

Als je op payinfo.nl je nummer invult krijg je een sms met code die je kunt invullen zodat je een overzicht krijgt van je abonnementen, met de mogelijkheid je af te melden. Dat afmelden is gelukkig gelukt.

Maar ik heb mij nooit ergens voor aangemeld? Hoe kan dit?
@Evilution

Ik heb precies hetzelfde ervaren op 12 maart. Lijkt een beetje verdacht te worden! Overigens heb ik ook gemaild met de customer care en gevraagd wat voor stappen je moet doorlopen om je (per ongeluk) te abonneren op de service. Het blijkt dat je in totaal tot 3 keer toe moet doorklikken om je te abonneren. Nu dacht ik bij mezelf 'zou ik zoveel pech hebben gehad?' tot ik deze post vond via google!

TOEVAL?

De kans lijkt mij klein tot nihil!

Heeft iemand een verklaring en wat voor acties kunnen wij hiertegen ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Anoniem: 748939 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:41:
[...]

@Evilution

Ik heb precies hetzelfde ervaren op 12 maart. Lijkt een beetje verdacht te worden! Overigens heb ik ook gemaild met de customer care en gevraagd wat voor stappen je moet doorlopen om je (per ongeluk) te abonneren op de service. Het blijkt dat je in totaal tot 3 keer toe moet doorklikken om je te abonneren. Nu dacht ik bij mezelf 'zou ik zoveel pech hebben gehad?' tot ik deze post vond via google!

TOEVAL?

De kans lijkt mij klein tot nihil!

Heeft iemand een verklaring en wat voor acties kunnen wij hiertegen ondernemen?
SMS dienst met nummer 4239 toevallig? Kijk dan dit Kassa artikel even: http://kassa.vara.nl/media/354210

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 748939

GerardVanAfoort schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:04:
[...]

SMS dienst met nummer 4239 toevallig? Kijk dan dit Kassa artikel even: http://kassa.vara.nl/media/354210
Dat dan weer niet. Het initiële sms'je heeft slechts de afzender 'GammiiMobil' (nummer geschermd) en de opvolg-sms de afzender 1555.

Toch bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759029

Ik krijg vanmorgen ook zo'n berichtje binnen. Heb me nooit ergens op aangemeld. Sterker nog ik speel geen games. Geen enkele. Naar KPN gelopen voor hulp. Die beweren daar doodleuk:"alle klanten zeggen dat ze niets hebben gedaan, hahaha." Weggestuurd alsof ik een simplistische oudere ben. Thuis ingelogd, maar ik kan me via payinfo niet afmelden. Tja, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Heb het verhaal van een abbo maar geen bevestigings SMS, laatst ook bij kassa of radar aan bod zien komen.

Dit waren over het algemeen wel wat oudere mensen, maar allemaal beweerde deze NOOIT een bevestigings sms gekregen te hebben.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hier ook even een reactie, op basis van het nieuws van vandaag evilution in 'nieuws: Akkoord met betaalde sms-dienst geldt alleen als gebrui...
en mijn oude topic X-VF-ACR header blokkeren (Vodafone)

Ik heb net via 4G op gammii.com (Mobster Ltd) op "bestel" geklikt en die zegt "mission accomplished" (geen sms ontvangen, heet ook "Mobiele internet diensten").

[ Voor 5% gewijzigd door DJMaze op 17-06-2016 00:07 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
DJMaze schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:00:
...

Ik krijg ook een 'mission accomplished'-bericht via wifi, ik zal mijn internetabbo ook maar in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 783107

Ik wilde vanacht een nummer in de kroeg shazammen en deed mn telefoon terwijl die aan stond in mn broekzak. 10 minuten laten keek ik op mn telefoon en toen had ik opeens een sms van Gammii-mobile, zelfde sms als hier genoemd.
Nu was ik bang dat ik per ongeluk iets heb gebeld of aangeklikt, maar dit lijkt me sterk.
Iemand al antwoord op het feit wat dit bericht betekent?
Pagina: 1