|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Vraag
Beste antwoord (via evilution op 16-06-2016 21:04)
en mijn oude topic X-VF-ACR header blokkeren (Vodafone)
Ik heb net via 4G op gammii.com (Mobster Ltd) op "bestel" geklikt en die zegt "mission accomplished" (geen sms ontvangen, heet ook "Mobiele internet diensten").
Doe ik dit via WiFi dan vraagt hij om mijn mobiele telefoonnummer.
Blijkbaar doet Vodafone nog steeds iets stiekems.
Ik hou mijn rekening in de gaten!
[ Voor 5% gewijzigd door DJMaze op 17-06-2016 00:07 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Alle reacties
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Misschien heeft iemand jouw nummer en had diegene kwaadwillende gedachten.evilution schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:14:
Iemand? Met google vond ik niets en ben toch een beetje ongerust dat ik blijkbaar zonder medeweten ergens voor ben aangemeld.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dan moet je nog steeds een bevestigings SMS sturen.Anonymoussaurus schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:44:
[...]
Misschien heeft iemand jouw nummer en had diegene kwaadwillende gedachten.
Als je in je SMS app kijkt, zie je daar geen bevestigings SMS?
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Anoniem: 748939
@Evilutionevilution schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:25:
Ik krijg net een gratis bericht van Gammii Mobile games:
Je gebruikt abonnement Gammii Mobile games , kosten 5 Euro per week, bla bla. Afmelden: payinfo.nl
Als je op payinfo.nl je nummer invult krijg je een sms met code die je kunt invullen zodat je een overzicht krijgt van je abonnementen, met de mogelijkheid je af te melden. Dat afmelden is gelukkig gelukt.
Maar ik heb mij nooit ergens voor aangemeld? Hoe kan dit?
Ik heb precies hetzelfde ervaren op 12 maart. Lijkt een beetje verdacht te worden! Overigens heb ik ook gemaild met de customer care en gevraagd wat voor stappen je moet doorlopen om je (per ongeluk) te abonneren op de service. Het blijkt dat je in totaal tot 3 keer toe moet doorklikken om je te abonneren. Nu dacht ik bij mezelf 'zou ik zoveel pech hebben gehad?' tot ik deze post vond via google!
TOEVAL?
De kans lijkt mij klein tot nihil!
Heeft iemand een verklaring en wat voor acties kunnen wij hiertegen ondernemen?
SMS dienst met nummer 4239 toevallig? Kijk dan dit Kassa artikel even: http://kassa.vara.nl/media/354210Anoniem: 748939 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:41:
[...]
@Evilution
Ik heb precies hetzelfde ervaren op 12 maart. Lijkt een beetje verdacht te worden! Overigens heb ik ook gemaild met de customer care en gevraagd wat voor stappen je moet doorlopen om je (per ongeluk) te abonneren op de service. Het blijkt dat je in totaal tot 3 keer toe moet doorklikken om je te abonneren. Nu dacht ik bij mezelf 'zou ik zoveel pech hebben gehad?' tot ik deze post vond via google!
TOEVAL?
De kans lijkt mij klein tot nihil!
Heeft iemand een verklaring en wat voor acties kunnen wij hiertegen ondernemen?
Stomp niet af, blijf slijpen
Anoniem: 748939
Dat dan weer niet. Het initiële sms'je heeft slechts de afzender 'GammiiMobil' (nummer geschermd) en de opvolg-sms de afzender 1555.GerardVanAfoort schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:04:
[...]
SMS dienst met nummer 4239 toevallig? Kijk dan dit Kassa artikel even: http://kassa.vara.nl/media/354210
Toch bedankt voor de tip!
Anoniem: 759029
Dit waren over het algemeen wel wat oudere mensen, maar allemaal beweerde deze NOOIT een bevestigings sms gekregen te hebben.
en mijn oude topic X-VF-ACR header blokkeren (Vodafone)
Ik heb net via 4G op gammii.com (Mobster Ltd) op "bestel" geklikt en die zegt "mission accomplished" (geen sms ontvangen, heet ook "Mobiele internet diensten").
[ Voor 5% gewijzigd door DJMaze op 17-06-2016 00:07 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Ik krijg ook een 'mission accomplished'-bericht via wifi, ik zal mijn internetabbo ook maar in de gaten houden.DJMaze schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:00:
...
Anoniem: 783107
Nu was ik bang dat ik per ongeluk iets heb gebeld of aangeklikt, maar dit lijkt me sterk.
Iemand al antwoord op het feit wat dit bericht betekent?