Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom kw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09-2023
Hallo mensen van tweakers,

Gewoon ff snelle check voordat ik mijn aanschaffing doe socket en afmetingen lijken te kloppen. Advies voor andere componenten word ook altijd gewaardeerd.

Componenten staan boven

Bedankt,

:)

[ Voor 7% gewijzigd door Tom kw op 01-03-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je die Noctua koeler past met de bijgeleverde AMD bracket op elk AMD moederbord, ook op am3+ dus :)

Maar prik aub geen octacore (fx6300 of fx8350 etc) op dat moederbord, want dat wordt gegarandeerd een doorgefikt moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat is geen octacore ;). Verder helemaal eens. Overigens is het meestal geen slim plan om voor een AMD cpu te kiezen. Misschien een slim plan om je hele build ter beoordeling te leggen in Desktop Aankoopadvies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom kw
br00ky schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:37:
[...]

Dat is geen octacore ;). Verder helemaal eens. Overigens is het meestal geen slim plan om voor een AMD cpu te kiezen. Misschien een slim plan om je hele build ter beoordeling te leggen in Desktop Aankoopadvies?
stin00 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:35:
Je die Noctua koeler past met de bijgeleverde AMD bracket op elk AMD moederbord, ook op am3+ dus :)

Maar prik aub geen octacore (fx6300 of fx8350 etc) op dat moederbord, want dat wordt gegarandeerd een doorgefikt moederbord.
Bedankt voor de reacties ik ben nu van plan ook nog een Gigabyte GA-970A-UD3 erbij te kopen zodat ik mijn fx-6850 er toch goed op kan laten werken. En ik ga die Asrock verkopen, was toch eerst een budget pc maar ik maak er nu ff wat beters van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom kw
Voordat ik het vergeet,

Kan ik zonder problemen mijn moederbord vervangen? Dat ik geen problemen met drivers krijg en dat soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FX-6850 bestaat niet.
Heb je de cpu al? Anders kan je Intel overwegen. Een i3 presteert beter dan welke 6 core AMD dan ook en kan je veel langer mee vooruit en nog te upgraden naar iets veel snellers zonder een nieuw moederbord te hoeven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:51

nelizmastr

Goed wies kapot

Zen komt dit jaar. Geen zuurverdiende centjes naar 3 jaar oude techniek gooien die worden aangeprijsd als nieuw. Koop een instap i5 met een simpel h97 of h170 bord.

Als je de CPU al hebt, neem dan een 990FX bord, niet zo'n ongekoeld brandbord.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom kw
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:08:
FX-6850 bestaat niet.
Heb je de cpu al? Anders kan je Intel overwegen. Een i3 presteert beter dan welke 6 core AMD dan ook en kan je veel langer mee vooruit en nog te upgraden naar iets veel snellers zonder een nieuw moederbord te hoeven kopen.
Ik bedoelde 8350, en die heb ik al. Ik heb in principe helemaal geen problemen met deze processor. De fps die ik in meeste spellen krijg is uitzonderlijk goed voor de prijs die je ervoor betaald.
nelizmastr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:20:
Zen komt dit jaar. Geen zuurverdiende centjes naar 3 jaar oude techniek gooien die worden aangeprijsd als nieuw. Koop een instap i5 met een simpel h97 of h170 bord.

Als je de CPU al hebt, neem dan een 990FX bord, niet zo'n ongekoeld brandbord.
170 euro voor een moederbord lijkt mij net iets te veel voor mijn build. GIGABYTE GA-970A-UD3P lijkt mij geen ongekoeld brandbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:51

nelizmastr

Goed wies kapot

Klopt. De UD3P is idd een van de weinige 970 borden die niet meteen frituurt bij het zicht van een octa.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1