Ik heb helaas de afgelopen weken de non-Oracle ICT markt niet zo bijgehouden en probeer nu wat terug in te halen. Onlangs ein-de-lijk een smartphone gekocht, een Sony Xperia. De artikel-app Pocket is heel erg snel mijn favoriete app geworden en ik spendeer veel tijd met het lezen van artikels op de smartphone.
Ook e-books, zij het wat minder maar dat komt wel.
Leest prettig op de smartphone. Maar ik vraag me af, wat is het verschil in "leeskwaliteit" voor de ogen tussen lezen op een smartphone en een "echte" e-reader zoals een Kindle of zoiets. Vroeger waren die laatsten absoluut superieur, maar wat is de toestand nu? Zijn die verschillen weggewerkt en lezen ze even prettig voor de ogen of is een "echte" e-reader toch nog beter als je veel leest?
Dank voor de info!
Ook e-books, zij het wat minder maar dat komt wel.
Leest prettig op de smartphone. Maar ik vraag me af, wat is het verschil in "leeskwaliteit" voor de ogen tussen lezen op een smartphone en een "echte" e-reader zoals een Kindle of zoiets. Vroeger waren die laatsten absoluut superieur, maar wat is de toestand nu? Zijn die verschillen weggewerkt en lezen ze even prettig voor de ogen of is een "echte" e-reader toch nog beter als je veel leest?
Dank voor de info!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.