Mijn vraag
Hoe kan ik windows 10 op mijn SSD installeren? ik krijg elke keer de volgende melding(en):
Niet toegewezen ruimte station 5 (Mijn SSD) Windows kan niet worden geïnstalleerd op dit station > Details weergeven: Kan windows niet op deze schijf installeren. de hardware van deze computer ondersteunt mogelijk het opstarten van deze schijf niet. zorg ervoor dat de schijfcontroller ingeschakeld is( dat is ie) in het BIOS menu van de computer
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik windows 10, met een productcode
Moederbord: Asrock z77 Pro4-M
CPU: intel i5 3570K
HDD/SSD: seagate barracude 500GB HDD Samsung SSD 850 EVO 250GB Hardeschijf heb ik losgekoppeld. en is geformatteerd, SSD is nieuw.
600W PSU
Radeon r9 280X Grafische kaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
SSD via diskpart geconvert naar mbr. (of hoe je dit ook noemt
)
gecheckt of de sata controller aanstaat
...
Alvast bedankt voor de hulp!
Hoe kan ik windows 10 op mijn SSD installeren? ik krijg elke keer de volgende melding(en):
Niet toegewezen ruimte station 5 (Mijn SSD) Windows kan niet worden geïnstalleerd op dit station > Details weergeven: Kan windows niet op deze schijf installeren. de hardware van deze computer ondersteunt mogelijk het opstarten van deze schijf niet. zorg ervoor dat de schijfcontroller ingeschakeld is( dat is ie) in het BIOS menu van de computer
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik windows 10, met een productcode
Moederbord: Asrock z77 Pro4-M
CPU: intel i5 3570K
HDD/SSD: seagate barracude 500GB HDD Samsung SSD 850 EVO 250GB Hardeschijf heb ik losgekoppeld. en is geformatteerd, SSD is nieuw.
600W PSU
Radeon r9 280X Grafische kaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
SSD via diskpart geconvert naar mbr. (of hoe je dit ook noemt

gecheckt of de sata controller aanstaat
...
Alvast bedankt voor de hulp!