Op 28 februari begon het dat ik Google Play Store niet kan openen. Hij sluit direct.
Ook kan ik niet meer inloggen in YouTube.
Evenzo werkt GMail niet en Google Play Games wordt direct afgesloten bij opstarten.
Geen foutmeldingen.
Wel werkt WhatsApp en andere applicaties die niet met Google Account werken.
Opnieuw opstarten: geen effect.
Batterij en SIM-kaart verwijderen en terug stoppen: geen effect.
Bij Instellingen / Accounts geen Google te vinden. Wel andere accounts (zoals WhatsApp).
Dan kijken bij Account Toevoegen: ook geen Google te vinden; wel een stuk of 10 andere soorten. Maw: ik kan geen Google-account toevoegen! Niet mijn oude, geen nieuwe of welke Google-account dan ook.
Via laptop op mijn Google-account ingelogd. Dat ging goed.
Wel bleek het telefoonnr nog oud te zijn. Aangepast in het juiste nr.
Ook de updates van Google Play store verwijderd. Geen effect.
Bij "Alle applicaties" stond 2 keer "Downloads. Zelfde versienr, maar ander icon: 1 met robot-gezicht en 1 met pijl naar beneden. Die met pijl naar beneden heeft 0 bytes, de robot-gezicht 244 KB. De eerste dus maar uitgezet. Geen effect.
Gezocht op diverse sites, maar niets meer kunnen vinden....
Of fabrieksinstellingen terug zetten. Maar dan ben ik eea kwijt en heb het idee dat dit ook geen effect heeft. Wat zou er aan de hand kunnen zijn, of hoe op te lossen ?
Ook kan ik niet meer inloggen in YouTube.
Evenzo werkt GMail niet en Google Play Games wordt direct afgesloten bij opstarten.
Geen foutmeldingen.
Wel werkt WhatsApp en andere applicaties die niet met Google Account werken.
Opnieuw opstarten: geen effect.
Batterij en SIM-kaart verwijderen en terug stoppen: geen effect.
Bij Instellingen / Accounts geen Google te vinden. Wel andere accounts (zoals WhatsApp).
Dan kijken bij Account Toevoegen: ook geen Google te vinden; wel een stuk of 10 andere soorten. Maw: ik kan geen Google-account toevoegen! Niet mijn oude, geen nieuwe of welke Google-account dan ook.
Via laptop op mijn Google-account ingelogd. Dat ging goed.
Wel bleek het telefoonnr nog oud te zijn. Aangepast in het juiste nr.
Ook de updates van Google Play store verwijderd. Geen effect.
Bij "Alle applicaties" stond 2 keer "Downloads. Zelfde versienr, maar ander icon: 1 met robot-gezicht en 1 met pijl naar beneden. Die met pijl naar beneden heeft 0 bytes, de robot-gezicht 244 KB. De eerste dus maar uitgezet. Geen effect.
Gezocht op diverse sites, maar niets meer kunnen vinden....
Of fabrieksinstellingen terug zetten. Maar dan ben ik eea kwijt en heb het idee dat dit ook geen effect heeft. Wat zou er aan de hand kunnen zijn, of hoe op te lossen ?