Vraag
Alle reacties
Anoniem: 316512
Probeer eens outlook.exe /resettodobar
Is gewoon nog een feature in 2016 namelijk. Ik heb hem actief.
Helaas, zo eenvoudig was het niet. Had ook sterk geweest in een gloednieuwe install.Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:25:
Probeer eens outlook.exe /resettodobar
Ik heb wel 4 Exchange mailboxen automatisch geladen via mijn main account (zo gaat dat met full access) - dat is het enige verschil met voorheen
Staat de to-do-list nog wel in het venster Taken, of staan daar alleen de taken die niet gekoppeld zijn aan e-mails?
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Euh, bedoel je het niet omgekeerd? De To-Do bar bestaat uit Calendar, People en Tasks.Coffeemonster schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:00:
Staat de to-do-list nog wel in het venster Taken, of staan daar alleen de taken die niet gekoppeld zijn aan e-mails?
Ik bedoel niet de to-do bar, maar het overzichtsvenster 'Taken' (op hetzelfde niveau als het venster 'Mail' en 'Calendar'). Als daar geen to-do-lijst staat met follow-ups uit je e-mail, dan zou je vanaf daar verder kunnen zoeken naar het probleem.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Pagina: 1