Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 743263

Topicstarter
Ik heb de gigaset dx800 all in one.

Ik wil graag een inkomend gesprek doorverbinden met een collega die niet beschikt over een handset, maar wel over een intern nummer. Ik wil tegen de collega kunnen zeggen wie ik aan de lijn heb en dan doorverbinden. Het lukt me echter niet om door te verbinden. Ik kan wel een conference call aangaan, maar dat wil ik dus niet.

Ik kan in de handleiding niet terugvinden hoe ik dit moet doen. Wel kan ik terugvinden hoe ik een gesprek moet doorverbinden naar een interne handset, maar niet iedere collega beschikt daarover.

Ik ben niet technisch, dus bij een antwoord graag zo simpel mogelijk uitleggen .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 20:19
Op wat voor type lijn zit dit toestel aangesloten? Een VoIP, ISDN lijn of zelfs een analoge?

Wat voor toestel heeft de ander in gebruik aangezien deze een intern nummer heeft?

Het toestel moet een gesprek kunnen doorverbinden, maar dit lukt alleen via dezelfde lijn als waar het gesprek op is binnengekomen. Kun je uitleggen hoe je exact wil kunnen doorverbinden (dus welke handelingen je op het toestel uitvoert)? Er zijn wat instellingen in de DX800A te maken die nodig zijn om op een bepaalde manier aangekondigd te kunnen doorverbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 743263

Topicstarter
Ik weet niet op welke lijn dit toestel zit aangesloten.
Het toestel waar ik naar wil doorverbinden is een Linksys IP Phone SPA922.

Hopelijk is het zo wat duidelijker.